Miten pilvipalveluiden käyttöönotto onnistuu?

Pilveen siirtyvällä organisaatiolla tulee olla halu kehittää enemmän omaa viestintäänsä ja yhteistyötä kuin tekniikkaa. Osaava kumppani opastaa asiakasta uusien työtapojen luomisessa koko siirtymän ajan.

Blogi

Myyn omalla tyylilläni

Onnistuminen myyjän työssä vaatii intohimoa myyntityöhön, ihmistuntemusta, sopivaa sinnikkyyttä ja halua auttaa asiakkaita. Saan ajatusten kopittelusta kollegoiden kanssa lisää energiaa asiakaskäynneille. Tärkeää minulle on myös se, että työssä pääsee kehittymään jatkuvasti.

Blogi

Tietoiskuseminaari ensimmäistä kertaa Oulussa

Toimintamme kasvaessa on aika kutsua paikalliset yrittäjät ja päättäjät tutustumaan Tietokeskukseen kasvotusten ja vaihtamaan ajatuksia ICT-alan kehityksestä. Siksi järjestämme Oulun ensimmäisen Tietoiskuseminaarin hotelli Lasaretissa 30.10.2018.

Uutiset

Myyntiä ei voi johtaa

Kaikki myyntiä pitkään tehneet tietävät, että myyntiä ei voi oikeasti johtaa. Siksi purin hierarkioita ja panostin myyjien työtä parhaiten tukevan uuden organisaatiorakenteen luomiseen. Meillä ei johdeta myyntiä, vaan sitä valmennetaan.

Blogi

Miksi pilvipalveluista ei saada täyttä hyötyä irti?

Valtaosalla O365-käyttäjistä on hurja määrä erinomaisia työkaluja käytettävissään, mutta silti he hukkuvat meileihin, data on kateissa, eikä tieto kulje. Tämä pistää miettimään, minne kultareunainen pilvi oikein karkasi?

Blogi

Läpinäkyvä palveluketju takaa laadukkaat IT-palvelut

Rakennusalalla on jo pitkään puhuttu pitkien hankintaketjujen, eli alihankinnan alihankinnan tuottamasta ongelmasta, jossa asiakkaan kokonaiskuva töiden edistymisestä häviää. Kuka tekee, mitä tekee, milloin tekee? Ja ennen kaikkea, onko laatu sovitulla tasolla?

Blogi