Tietoturvalliset IT-tukipalvelut
➡️ Asiakkaan tietoturvapolitiikan noudattaminen
➡️ Käyttöoikeushallinta
➡️ Loppukäyttäjien henkilöllisyyden varmistaminen
➡️ Tietoturvailmoitusten kirjaaminen ja eskalointi
➡️ Major Security Incident Management
Taistelu tietokoneita vastaan on hermoja raastavaa ja vie arvokasta aikaa tuottavalta työltä. Hanki mieluummin työntekijöidesi tueksi osaava helpdesk – selkeästi hinnoiteltuna palveluna, yrityksellesi nimetyn asiakastiimin voimin.
Haluatko tarjouksen?Ratkaisemme IT-ongelmat useimmiten jo ensimmäisellä yhteydenotolla, ja saat meihin yhteyden sekunneissa tai korkeintaan minuuteissa. Vaikka asiakkaamme tykkäävätkin meistä (NPS 89), niin emme edellytä sitoutumista määräaikaisiin sopimuksiin. Meiltä järjestyy myös lähituki, kun tilanne vaatii paikan päällä käyntiä. Palvelumme sopii niin kymmenien kuin satojen henkilöiden yrityksille.
Olemme kuuluisia nohevista ammattilaisistamme, jotka selvittävät asiakkaidemme IT-ongelmat nopeammin kuin toivoa saattaa. NPS-lukumme onkin hurja 89 (vuoden 2022 keskiarvo)!
Päin vastoin. Hinnoittelu on selkeää ja se perustuu joko loppukäyttäjien määrään tai käytettyihin palveluminuutteihin.
Tuessa vastaavat Tietokeskuksen omat, koulutetut asiantuntijat. Käytössäsi on tarvittaessa kaikki Tietokeskuksen 500 ammattilaista, jos tilanteen selvittäminen vaatii syväosaamista vaikka pilvi-, tietoturva-, tai konesaliratkaisuista.
Voit irtisanoa sopimuksesi päättymään välittömästi seuraavaan kuukauteen.
Tilanteen vaatiessa saamme helposti apua sovellustoimittajilta tai hankimme avun oikealta taholta, esimerkiksi teleoperaattoriltasi.
”Tietokeskuksen help desk on todella hyvä palvelu. Tietotekniikkaan liittyviä tarpeita ja ongelmia tulee meillä laidasta laitaan, ja jos emme osaa itse niitä ratkaista, heiltä saa aina asiantuntevan avun nopeasti. Help deskiin voi soittaa tai meilata, ja vastaus tulee nopeasti yleensä puhelimitse.”
– Teuvo Halonen, talousjohtaja, Molok Oy
Työntekijät saavat tukea päätelaitteiden, ohjelmistojen ja toimistopalveluiden käyttöön sovittuina palveluaikoina, suomeksi ja englanniksi. Tavoitteemme on ratkaista pulmat ensimmäisellä yhteydenottokerralla, joko puhelimitse, sähköpostitse tai etätyövälinein. Tällä hetkellä ratkaisemme ensikontaktilla jopa noin 75% tukipyynnöistä!
IT-tukipalvelumme (eli helpdesk) ratkaisee nopeasti esimerkiksi tällaiset ongelmat:
Voit tilata IT-tukipalvelun yhteyteen myös lisäpalveluita, joiden avulla henkilöstösi arki helpottuu entisestään:
”Ulkoistuksen myötä käyttäjätukeen tuli myös kuukausittainen mittarointi, mikä on erittäin hyvä asia. Tulokset ovat olleet hyviä ja näemme mittareista, että kaikki toimii.”
– Tomi Tutti, IT-päällikkö, Consti Yhtiöt Oyj
Joskus tilanne vaatii paikan päällä käyntiä. Lähitukemme on oikeasti lähellä: toimimme usealla paikkakunnalla ympäri Suomen. Tarjoamme lähitukea helpdesk-palvelun lisäpalveluna (hintatiedot näet tästä).
Jos työntekijäsi tarvitsevat apua paikan päällä säännöllisesti tai vaikkapa vain hetkellisesti muutostilanteessa, voimme virittää yrityksesi tiloihin lähitukipisteen. Asiantuntijamme päivystää pisteellä sovittuna aikana. Työntekijäsi saavat apua ongelmatilanteisiin nopeasti sekä opastusta laitteiden ja softien käyttöön.
Lähitukipiste voi olla jatkuvaa toimintaa, tai se voidaan perustaa väliaikaiseksi esimerkiksi toimitilojen muuton tai uusien laitteiden käyttöönoton ajaksi.
Tietokeskuksen IT-laitteiden logistiikka- ja elinkaaripalveluille on myönnetty ISO 9001:2015 -laatusertifikaatti.
Käyttäjätukipalvelussa oleellisinta on, että ymmärrämme yrityksenne toimintaympäristön ja keskeiset uhat, joita vastaan haluatte suojautua.
Tyypillisesti käyttäjätukipalvelu koskee pääsynhallintaa ja käyttöoikeuksia. Varmistamme, että oikeat henkilöt pääsevät käsiksi tietoihin, joihin heidän pitääkin ja noudatamme palvelussamme määrittelemiänne hyväksymismenettelyjä sekä käyttöoikeuskäytäntöjä.
Käyttäjätukipalvelu on myös kanava tietoturvaan liittyvien herätteiden vastaanottamiseksi loppukäyttäjiltänne. Tämä tarkoittaa esimerkiksi tilannetta, jossa tietokone on unohtanut lentokoneeseen tai loppukäyttäjä on saanut ilmoituksen virustorjunnalta epäilyttävästä liitetiedostosta.
Jätä yhteystietosi tähän, niin jutellaan lisää: