Mitä Tietokeskuksen CIO Dashboard pitää sisällään?
CIO Dashboard kokoaa yrityksen IT-sidonnaiset tiedot yhteen useista lähteistä. Yrityksen IT:n tilaan liittyvät tiedot esitetään selkeässä ja helppokäyttöisessä näkymässä. Tässä muutama tärkeä sisältö CIO Dashboardista:
- Laitekanta – Ajantasainen listaus niin työasemista ja palvelimista, kuin käyttöjärjestelmistä ja laitteiden käyttäjistä
- Vanhentuvat laitteet – Laitteiden takuun loppumisajat, jotta voit valmistautua korvaamaan vanhan laitteen uudella
- Tiketit – Koko tikettihistoria ja avoimet tiketit, niiden iät sekä statukset, jotta pysyt ajan tasalla siitä, mitä juuri nyt tapahtuu
- Tikettityytyväisyys – Henkilöstösi NPS Tietokeskuksen palveluun. Tiedustelemme loppukäyttäjien tyytyväisyyttä toimitettuun ratkaisuun jokaisen ratkaistun tiketin jälkeen ja julkaisemme asiakkaille NPS-tulokset
- Palvelutasoraportointi – Palvelimien, tietoliikennelaitteiden ja service deskin puhelinpalvelun palvelutasoraportit
- M365-käyttäjät, lisenssit ja laitteet M365-palvelusta tuotuina
- SOC-palvelun käsittelemät tietoturvatapahtumat ja niiden kategorisointi
CIO Dashboard on sinulle ikkuna palvelutuotantoomme ja avainasioihin yrityksesi IT-ympäristössä.
Miksi CIO Dashboard kannattaa hankkia juuri Tietokeskukselta?
Asiakaslähtöinen toteutus
Olemme rakentaneet CIO Dashboardin asiakaslähtöisesti kokoamalla yhteen helppoon näkymään kaikki asiakkaillemme merkitykselliset tiedot yrityksen IT:stä.
Palvelun jatkuva kehitys
Kehitämme CIO Dashboardia eteenpäin jatkuvasti ja ketterästi asiakkaidemme tarpeita kuunnellen.
Ajantasainen informaatio
Tarjoamme CIO Dashboardilla IT-ympäristösi ajantasaisen tiedon juuri silloin, kun sen tarvitset
Kiinnostuitko CIO Dashboardista?
Jätä yhteystietosi tähän, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian.