Tietokeskus on kokoaan suurempi suomalainen ICT-alan yritys, joka tarjoaa kattavat perustietotekniikan palvelut, ratkaisut ja IT-laitteet asiakkailleen valtakunnallisesti. Asiakkaitamme ovat sekä Suomessa toimivat yritykset että suuret julkishallinnon organisaatiot. Palvelemme paikallisesti – samalla tukenasi ovat organisaatiomme kaikki lähes 350 osaajaa ympäri Suomen.

Monen IT -asiantuntijamme Tietokeskus-ura on alkanut Palvelupisteeltä! Haluatko hypätä mukaan mukavaan porukkaan oppimaan ja kehittymään?

Etsimme IT-asiantuntijaa Palvelupisteellemme Turkuun tekemään laadukasta Tier 1 -tason etätukipalvelua. Olet asiakkaamme ensimmäinen kontakti tuki- ja palvelupyyntöä tehdessä ja edustat työssäsi Tietokeskusta.

 

Mihin osaamistasi tarvitaan?

Otat vastaan ja teet asiakkaamme antamien tietojen perusteella tilannearvion saapuvista tuki- ja palvelupyynnöistä. Toteutat kaikki sellaiset palvelupyynnöt, jotka on mahdollista toteuttaa määräajassa ja dokumentoit ne täsmällisesti annettujen ohjeiden mukaisesti. Erityisasiantuntijoille siirtyvät työpyynnöt dokumentoit mahdollisimman tarkasti, ennen kuin siirrät ne eteenpäin.

Lähes kaikki Palvelupisteessä käsiteltävät tuki- ja palvelupyynnöt tulevat tiedoksi puhelimitse, joten puhelintyö on tehtävässä keskeisessä roolissa.

Tämä tehtävä vaatii läsnäoloasi Tietokeskuksen Turun toimistolla, joskin satunnaiset etätyöt onnistuvat esimiehen kanssa erikseen sovitusti.

 

Menestyt tehtävässä jos sinulla on

  • IT-alan koulutus tai työkokemusta
  • Osaamista Microsoft Active Directory ja M365
  • Hyvät asiakaspalvelutaidot
  • Valmiudet puhelimitse tehtävään asiakaspalveluun
  • Toimeen tarttuva työtapa
  • Valmiudet nopean tilannearvion suorittamiseen ja ratkaisujen tekemiseen
  • Hyvät vuorovaikutustaidot, joita voit käyttää myös talon sisäisissä yhteistyöverkostoissa
  • Paineensietokykyä määrällisten, ajallisten ja laadullisten odotusten suhteen
  • Suomen kielen kirjallisen ja suullisen osaamisen lisäksi myös englannin kielen osaamista (Please note that spoken and written Finnish language skills are essential work requirements)

 

Mitä tarjoamme sinulle?

Monen erityisasiantuntijamme Tietokeskus-ura on alkanut Palvelupisteeltä! Tässä tehtävässä näet, miten Tietokeskus toimii, saat työkokemusta ja pääset kehittämään osaamistasi. Perehdytämme sinut tehtävääsi emmekä oleta, että osaat kaiken heti alussa.

Palvelupisteen tiimissämme on hyvä työilmapiiri, teemme töitä yhdessä rennolla ja hyvällä fiiliksellä. Pääset helposti mukaan mukavaan porukkaan. Esihenkilöllämme on valmentava johtamistyyli, hän on läsnä tiimimme arjessa ja tukee sinua tarvittaessa.

Meille on itsestään selvyys, että tuemme ja arvostamme työntekijöitämme. Kysymme heti aloittaessasi mitkä tavoitteesi ovat ja valmennamme sinua niissä eteenpäin. Meillä pääset varmasti kehittämään omaa osaamistasi muodollisten koulutusten ja sertifikaattien kautta sekä oppimalla työssäsi kantapään kautta uutta joka päivä.

Tarjoamme sinulle erittäin laajat työterveyspalvelut Mehiläisessä. Työterveyspalveluihimme kuuluvat mm. erikoislääkärikäynnit, päivystyshoito iltaisin ja viikonloppuisin, työfysioterapia & ravintoterapia sekä muut terapiapalvelut, hammashoitoa sekä tapaturmista (myös vapaa-ajalla) aiheutuva leikkaushoito. Meillä on käytössä pyörä-, lounas-, liikunta- ja kulttuuriedut.

Jos tunnet jonkun meillä työskentelevän niin kysy, huomaat että meillä viihdytään!

Haluatko tietää lisää tehtävästä?

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Palvelupisteemme esihenkilöltä Anna Praudalta, numerosta 040 086 0225.

 

Onko tämä sinun paikkasi?

Lähetä hakemuksesi kirjautumalla hakijaksi rekrytointijärjestelmämme kautta.
Heti haettuasi tehtävää saat sähköpostiisi meiltä linkin yhteen videokysymykseen, johon odotamme sinulta innokkaasti vastausta. 

Toivomme että kuulemme sinusta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 30.11.2022.

Yhdessä, hyvällä fiiliksellä ja rohkeasti – Tietokeskus