Tietokeskus Yrityspalvelut Oy on sulautunut juridisesti Tietokeskus Finland Oy:ön 1.4.2024. Sulautumisen myötä MPY Onlinen käyttö on päättynyt ja toivotamme asiakkaamme lämpimästi tervetulleiksi ostoksille Tietokeskuksen verkkokauppaan. Kasasimme avuksesi QA:n Tietokeskuksen verkkokaupan käyttöön liittyen.

MPY ONLINESSA TEHDYT TILAUKSET 💡

Olen tehnyt tilauksen MPY Onlinessa ennen sen sulkeutumista 25.3. Miten tämä vaikuttaa tilaukseni toimitukseen?

Toimitamme tuotteet sinulle normaalisti.

Mistä näen vanhat tilaukseni MPY Onlinen sulkeutumisen jälkeen?

Voit kysyä tietoja sähköpostitse osoitteesta: laitetilaukset@mpy.fi

MITEN PÄÄSEN OSTOKSILLE 🛒

Milloin pääsen ostoksille?

Tietokeskuksen verkkokauppa aukeaa MPY Onlinen asiakkaille 2.4.

Minulla on ollut tunnukset MPY Onlineen. Saanko automaattisesti tunnukset Tietokeskuksen verkkokauppaan?

MPY Online verkkokaupasta on siirretty aktiiviset käyttäjät, jotka ovat olleet esimerkiksi pääkäyttäjän ja/tai hyväksyjän roolissa.

Tarvitsenko uuden salasanan?

Kyllä. Salasanaasi ei ole siirretty ja ennen ensimmäistä kirjautumista tulee käyttää Tietokeskus verkkokaupan kirjautumisnäkymän toimintoa ”Salasana unohtunut? Vaihda salasana”. Käyttäjätunnus on aina käyttäjän henkilökohtainen työsähköpostiosoite. Yhteiskäyttötunnuksia verkkokaupassa ei ole.

En pysty aktivoimaan käyttäjätunnustani tai sitä ei ole siirretty. Mistä saan apua?

Jos et pysty aktivoimaan käyttäjätunnustasi tai sitä ei ole siirretty, ole yhteydessä meihin yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostitse.

Miten saan tunnuksia yrityksemme muille työntekijöille?

Pääkäyttäjät (henkilöstövastaavat) voivat itse luoda tunnuksia muille käyttäjille verkkokaupassa. Pääkäyttäjän tulisikin tarkistaa, että käyttäjälistalla näkyy oikeat käyttäjät ja heillä on riittävät oikeudet verkkokaupassa asiointiin. Käyttäjähallinta löytyy ”Palvelut -> Hallitse tilejä” valinnan takaa. Käyttäjät jotka eivät enää ole aktiivisia tai eivät asioi verkkokaupassa, tulisi poistaa.

Onko toimituksiin liittyvät laskutusosoitteet ja toimitusosoitteet siirretty?

Toimitukseen liittyen laskutusosoitteet ja toimitusosoitteet on siirretty osittain. Jos esimerkiksi käytössä on rahoitusyhtiö, on rahoitusyhtiön laskutusosoite valittavissa jo valmiiksi. Toimitusosoitteita ei ole siirretty, vaan niitä käyttäjä voi luoda tarpeen mukaan itse.

Tietokeskuksen verkkokauppa tarjoaa laajan valikoiman ATK-laitteita ja oheistarvikkeita yritysasiakkaille ja julkishallinnon toimijoille. Verkkokauppamme on suunniteltu helpottamaan laitehankinnoista vastaavan työkuormaa.

LUE MITEN TIETOKESKUKSEN VERKKOKAUPPA HELPOTTAA LAITEHANKINTOJA

TUOTTEET 💻

Onko Tietokeskus verkkokaupassa tutut sopimustuotteet? Onko hinnoissa muutoksia?

Sopimustuotevalikoima ja yleisvalikoiman hinnoittelu säilyy pääosin ennallaan. Olemme siirtäneet tuotteet mahdollisimman samanlaisena Tietokeskus verkkokauppaan. Näkyvin muutos sopimustuotevalikoiman osalta on kuitenkin erilaisten laitteisiin kuuluvien palveluiden (esimerkiksi esiasennus) näkyminen tuotekortilla ja ostoskorissa omina valintoina. Samoin esimerkiksi esiasennustiedot syötetään Tietokeskus verkkokaupassa sille varattuun kenttään laitekohtaisesti.

Jos tuotevalikoimassa on puutteita tai epäselvyyksiä, olethan yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi.

 

TARVITSEN APUA 👋🏽

Minulla on kysymys tai tarvitsen apua verkkokaupan käyttöön liittyen. Miten toimin?

Verkkokauppamme asiantuntijat ovat valmiita auttamaan ja vastaavat mielellään mieltäsi askarruttaviin kysymyksiisi verkkokaupan chatissa. Asiantuntijamme ovat paikalla ma-to klo 9-16 ja pe 9-14. Voit myös lähettää kysymyksesi yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostitse.

Olen kiinnostunut laajemmasta käyttöönottokoulutuksesta ja verkkokaupan demoesittelystä. Miten tällainen järjestyisi?

Olethan yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi. Yhteyshenkilösi käy mieluusti kanssasi läpi verkkokauppaan liittyviä ominaisuuksia ja toimintoja.

➡️Täältä ostoksille

Kysymyksiä juridiseen fuusion liittyen?

Lue asiakkaillemme tarkoitettu QA