Tälle sivulle on koottu kysymyksiä ja vastauksia liittyen yrityskauppaan, jossa Tietokeskus on ostanut MPY Yrityspalvelut Oyj:n.
Q: Miksi Tietokeskus osti MPY Yrityspalvelut Oyj:n?
A: Tietokeskuksen strategisena tavoitteena on olla suurin kotimainen pk-yritysten ICT-palveluiden palvelutarjoaja. Osana tätä strategiaa kasvamme myös yritysostoin.
Vahvistamme valtakunnallista asemaamme laajentumalla uusille paikkakunnille, erityisesti Itä-Suomessa.
Tässä yrityskaupassa saimme 112 kovan luokan osaajaa osaksi Tietokeskusta.
Q: Mitä hyötyä yrityskaupasta on MPY asiakkaille?
A: Tietokeskus on osaavin kaverisi kaupungissasi! Palvelemme asiakkaitamme nyt jopa 17 paikkakunnalla ympäri Suomen. Paikallisen tuen ja asiakastiimin lisäksi asiakkaidemme saatavilla on koko valtakunnallinen 500 huippuosaajan ammattitaito IT-ympäristösi kehittämiseksi ja ylläpitämiseksi.
Q: MPY Yrityspalvelut Oyj on nyt Tietokeskus Yrityspalvelut Oy.
Miksi ja mitä tämä tarkoittaa?
A: MPY Yrityspalvelut Oyj:n nimen muuttuminen 19.9.2023 Tietokeskus Yrityspalvelut Oy:ksi on juridinen nimen muutos. Tämä nimen muutos ei vaikuta tuottamiimme palveluihin tai sopimuksiin asiakkaidemme ja toimittajiemme kanssa.
Nimen muutos näkyy asiakkaiden suuntaan laskuilla, joissa laskuttavana yrityksenä on Tietokeskus Yrityspalvelut Oy. Laskutusyhteystiedot ja Y-tunnuksemme säilyvät ennallaan.
Q: Säilyykö palvelut ennallaan? Onko luvassa uusia tuotteita tai palveluita?
A: Arki jatkuu kanssamme kuten tähänkin asti. Tarjoaman yhdistäminen asiakkaiden hyödyksi on käynnistetty ja tulee jatkumaan pitkälle vuoteen 2024. Tarkoituksenamme on löytää MPY:n ja Tietokeskuksen palveluiden parhaat puolet.
Tulemme aktiivisesti tiedottamaan asiakkaitamme kaikesta integraatioon liittyvästä hyvissä ajoin. Tämä koskee myös sekä olemassa olevia että mahdollisia uusia tuottamiamme palveluita.
Q: Muuttuuko laskutuksessa jotain?
A: Laskuilla laskuttavana yrityksenä on nyt Tietokeskus Yrityspalvelut Oy. Laskutusyhteystiedot ja Y-tunnuksemme säilyvät ennallaan.
Q: Säilyykö tutut yhteyshenkilöt ennallaan? Miten heihin voi ottaa yhteyttä?
A: Tutut yhteyshenkilöt säilyvät. Puhelinnumeromme säilyvät ennallaan. Sähköpostitse saat tuttuihin yhteyshenkilöihisi yhteyden osoitteella: etunimi.sukunimi@tietokeskus.fi
Huomaathan, että loppukäyttäjätuen sähköposti on edelleen: servicedesk@mpy.fi.
Loppukäyttäjätuen puhelinnumero säilyy ennallaan: 030 670 3270
Q: Mitä MPY-brändille tapahtuu?
A: MPY Yrityspalveluiden brändi yhdistyy osaksi Tietokeskusta vaiheittain vuoden 2023 loppuun mennessä. MPY-brändi jatkaa matkaansa osana MPY Telecomia.
Q: Minulla on kysymys, johon tämä Q&A ei anna vastausta.
Mistä saan lisätietoja?
A: Ole yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi tai lähetä kysymyksesi Tietokeskuksen myynnin operaatioista vastaavalle Anssi Salliselle; anssi.sallinen@tietokeskus.fi.