Tietokeskus on kokoaan suurempi suomalainen ICT-alan yritys, joka tarjoaa kattavat perustietotekniikan palvelut, ratkaisut ja IT-laitteet asiakkailleen valtakunnallisesti. Asiakkaitamme ovat sekä Suomessa toimivat yritykset että suuret julkishallinnon organisaatiot. Asiakastiimeissämme tuotetaan palveluita monialaisen asiantuntijaryhmän voimin – samalla tukenasi ovat organisaatiomme kaikki 300 osaajaa ympäri Suomen. Missiomme on tuottaa asiakkaillemme iloa ja menestystä tietotekniikasta ja asiakastyytyväisyytemme onkin huippuluokkaa!

 

Meillä on paikka sinulle, osaava ja varmaotteinen palveluohjaaja!

 

Palveluohjaajana vastaat tiimisi työn sujuvuudesta huolehtimalla palvelupyyntöjen elinkaaresta, niiden luokittelusta, resursoinnista ja läpiviennistä sovittujen vasteaikojen puitteissa (SLA). Tehtävääsi kuuluu myös pienimuotoista laite- ja palvelutilausten toimituskoordinointia. Etsimme siis henkilöä, joka on tarkka, taitava priorisoimaan ja pitää langat varmassa otteessaan. Tämä työ onnistuu miltä tahansa Tietokeskuksen paikkakunnista tai niiden lähialueilta, sillä työn suorittaminen onnistuu myös pääosin etänä.

 

Ideaalihakijaltamme löytyy jo kokemusta tavoitteellisten ja sujuvien IT-palveluprosessien mukaisesta työskentelystä ja hän työskentelee mielellään määrämuotoisesti, sillä työssä on toisteisuutta. Tärkeimpiä ominaisuuksiasi ovat kyky pysyä jatkuvasti tilanteen päällä ja hahmottaa olennaiset asiat kokonaisuuksien keskeltä. Ymmärrys IT-alan tehtävistä ja tekniikoista on toivottavaa, sillä sinun tehtävänäsi on löytää oikeat tekijät oikeille palvelupyynnöille. Emme kuitenkaan etsi teknistä syväosaajaa, sillä tässä tehtävässä työ ei sisällä palvelupyyntöjen ratkaisemista.

 

Keskeisimpiä työtehtäviäsi ovat:

  • Priorisoit, käsittelet ja valitset oikeat toteuttajat sähköisille tuki- ja palvelupyynnöille, asiakaskohtaisten SLA-aikojen puitteissa
  • Tunnistat ja luokittelet työt – poimit esimerkiksi muutostyöt tikettijonosta
  • Koordinoit ja resursoit työtä yrityksemme oman henkilökunnan ja alihankkijoidemme kanssa
  • Huolehdit häiriötiedottamisesta ja työn edistymiseen liittyvästä viestinnästä asiakkaillemme

 

Menestyt tehtävässä varmimmin, mikäli sinulta löytyvät seuraavat valmiudet:

  • Kokemus prosessimuotoisesta työskentelystä
  • Ymmärrys perus IT-infran ylläpitoon liittyvistä tehtävistä
  • Kyky priorisoida itsenäisesti
  • Tarkkuus ja paineensietokyky
  • Valmius ATK-järjestelmien käyttämiseen
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito
  • Viestintä-, vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot
  • Ymmärrys häiriötiedottamisen käytännöistä

 

Tietokeskus työpaikkana on kaikkea tätä:

  • Kollegasi ovat asiantuntevia ja palvelumme huippulaatua – Meiltä löytyvät jatkuvasti kehittyvät teknologiat, sertifioidut asiantuntijat ja virtaustehokas palveluntuotanto
  • Toimintakulttuurimme on asiakaslähtöinen – Ymmärrämme asiakkaidemme liiketoimintaa ja siksi kykenemme aina tarjoamaan tuottavampia ja tehokkaampia ratkaisuja
  • Panostamme henkilöstömme osaamiseen ja olemme asiakkaamme osaavin kaveri kaupungissa
  • Hyvinvointisi on meille tärkeää – Tarjoamme laajat työterveyspalvelut sekä liikunta- ja kulttuuriedut
  • Olemme kotimainen yritys, jossa päätöksenteko tapahtuu matalalla hierarkialla ja verot maksetaan Suomeen

 

Haku tehtävään päättyy viimeistään 30.12. mutta pyrimme aloittamaan haastattelut jo hakuajan kestäessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Käyttäjäpalveluiden johtaja Sami Halinen, sami.halinen@tietokeskus.fi, p. 0504801427.

Sami on parhaiten tavoitettavissa:
perjantaina 10.12. klo 14-15,
maanantaina 13.12. klo 8.30-9.30,
perjantaina 17.12. klo 14-15 ja
tiistaina 21.12. klo 12