Tietokeskus on suomalainen ICT-alan yritys, joka tarjoaa kattavat perustietotekniikan palvelut, ratkaisut ja IT-laitteet asiakkailleen valtakunnallisesti. Asiakkaitamme ovat sekä suomessa toimivat yritykset että suuret julkishallinnon organisaatiot. Missiomme on tuottaa asiakkaillemme iloa ja menestystä tietotekniikasta!

IT-asiantuntija, Palvelupiste

Palvelupisteessä sijaitsevat Tietokeskuksen nopean toiminnan joukot! Palvelupisteemme ottaa vastaan kaikki Tietokeskukseen tulevat tuki- ja palvelupyynnöt sekä toteuttaa kaikki määräajassa suoritettavat asiakkaiden työpyynnöt. Laajat tai jatkoselvittelyä vaativat ongelmat myös dokumentoidaan Palvelupisteessä mahdollisimman tarkasti ennen niiden siirtämistä erityisasiantuntijalle.

Lähes kaikki Palvelupisteessä käsiteltävät tuki- ja palvelupyynnöt tulevat tiedoksi puhelimitse, joten puhelintyö on tehtävässä keskeisessä roolissa. Työ sisältää kuitenkin myös paljon tietoteknistä asiantuntemusta vaativia tehtäviä, joten hakijalta odotetaan IT-alan koulutusta tai riittävää työkokemusta vaadituista osaamisalueista. Tämä tehtävä vaatii läsnäoloa toimistolla, joskin satunnaiset etätyöt onnistuvat esimiehen kanssa erikseen sovitusti. Tehtävä sijaitsee Turussa.

Tehtävän keskeinen sisältö:

  • Asiakkaiden palvelupyyntöjen määrittely ja käsittely puhelimitse
  • Nopean tilannearvion suorittaminen asiakkaan antamien tietojen pohjalta
  • Määräajassa ratkaistavien tietoteknisten työpyyntöjen toteuttaminen
  • Tukipyyntöjen täsmällinen ja informatiivinen dokumentointi annettujen ohjeiden mukaisesti

Palvelupisteessämme olet keskeisessä roolissa tuottamassa asiakkaalle parasta mahdollista palvelua, joten tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Hyviä asiakaspalvelutaitoja. Olet asiakkaan ensimmäinen kontakti sekä hyvinä että huonoina päivinäsi. Olet asiakkaan ensimmäinen kontakti myös sellaisissa asioissa, jotka ovat hänelle stressaavia.
  • Tier 1-tason tietoteknisiä etätukivalmiuksia.
  • Hallitset Windows Azure AD:n ja DHCP:n käytön.
  • Soveltuvaa koulutusta tai aiempaa työkokemusta.
  • Valmiuksia nopean tilannearvion suorittamiseen.
  • Valmiuksia puhelintyöhön.
  • Paineensietokykyä määrällisten, ajallisten ja laadullisten odotusten suhteen
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja myös talon sisäisissä yhteistyöverkostoissa
  • Suomen- ja englannin kielen taitoa

Työskentely Tietokeskuksessa tarkoittaa:

  • Vaativia ja mielekkäitä työtehtäviä. Osaamisesi kehittyy jatkuvasti tekemällä, opiskelemalla ja sertifioitumalla.
  • Valmentavaa esimiestyötä, jossa esimies auttaa sinua rakentamaan omaa urapolkuasi Tietokeskuksessa.
  • Laajat työterveyspalvelut sekä liikunta- ja kulttuuriedut.
  • Tukenasi on yli 300 osaavaa ammattilaista, joten et jää koskaan yksin ongelmatilanteissa.
  • Olemme kotimainen yritys, jossa päätöksenteko tapahtuu matalalla hierarkialla

 

Haethan tehtävää viimeistään 22.6. mennessä! Täytämme tehtävän heti oikean hakijan löydyttyä. Tehtävää koskeviin kysymyksiin vastaa Palvelupisteen esihenkilö Ville Karvanen, p. 0409401035, ville.karvanen@tietokeskus.fi. Ville on puhelimitse parhaiten tavoitettavissa tavoitettavissa parhaiten keskiviikkona 9.6. klo 14-15, perjantaina 11.6. klo 9-10, maanantaina 14.6. klo 15.30-16.30 tai perjantaina 18.6. klo 15-16.

Etsimme samalla työntekijää myös elo-syyskuun vaihteessa avautuvaan tehtävään.