Tietokeskus on suomalainen ICT-alan yritys, joka tarjoaa kattavat perustietotekniikan palvelut, ratkaisut ja IT-laitteet asiakkailleen valtakunnallisesti. Asiakkaitamme ovat sekä suomessa toimivat yritykset että suuret julkishallinnon organisaatiot. Missiomme on tuottaa asiakkaillemme iloa ja menestystä tietotekniikasta!
IT-asiantuntija, Palvelupiste
Palvelupisteessä sijaitsevat Tietokeskuksen nopean toiminnan joukot! Palvelupisteemme ottaa vastaan kaikki Tietokeskukseen tulevat tuki- ja palvelupyynnöt sekä toteuttaa kaikki määräajassa suoritettavat asiakkaiden työpyynnöt. Laajat tai jatkoselvittelyä vaativat ongelmat myös dokumentoidaan Palvelupisteessä mahdollisimman tarkasti ennen niiden siirtämistä erityisasiantuntijalle.
Lähes kaikki Palvelupisteessä käsiteltävät tuki- ja palvelupyynnöt tulevat tiedoksi puhelimitse, joten puhelintyö on tehtävässä keskeisessä roolissa. Työ sisältää kuitenkin myös paljon tietoteknistä asiantuntemusta vaativia tehtäviä, joten hakijalta odotetaan IT-alan koulutusta tai riittävää työkokemusta vaadituista osaamisalueista. Tämä tehtävä vaatii läsnäoloa toimistolla, joskin satunnaiset etätyöt onnistuvat esimiehen kanssa erikseen sovitusti. Tehtävä sijaitsee Turussa.
Tehtävän keskeinen sisältö:
- Asiakkaiden palvelupyyntöjen määrittely ja käsittely puhelimitse
- Nopean tilannearvion suorittaminen asiakkaan antamien tietojen pohjalta
- Määräajassa ratkaistavien tietoteknisten työpyyntöjen toteuttaminen
- Tukipyyntöjen täsmällinen ja informatiivinen dokumentointi annettujen ohjeiden mukaisesti
Palvelupisteessämme olet keskeisessä roolissa tuottamassa asiakkaalle parasta mahdollista palvelua, joten tehtävässä menestyminen edellyttää:
- Hyviä asiakaspalvelutaitoja. Olet asiakkaan ensimmäinen kontakti sekä hyvinä että huonoina päivinäsi. Olet asiakkaan ensimmäinen kontakti myös sellaisissa asioissa, jotka ovat hänelle stressaavia.
- Tier 1-tason tietoteknisiä etätukivalmiuksia.
- Hallitset Windows Azure AD:n ja DHCP:n käytön.
- Soveltuvaa koulutusta tai aiempaa työkokemusta.
- Valmiuksia nopean tilannearvion suorittamiseen.
- Valmiuksia puhelintyöhön.
- Paineensietokykyä määrällisten, ajallisten ja laadullisten odotusten suhteen
- Hyviä vuorovaikutustaitoja myös talon sisäisissä yhteistyöverkostoissa
- Suomen- ja englannin kielen taitoa
Työskentely Tietokeskuksessa tarkoittaa:
- Vaativia ja mielekkäitä työtehtäviä. Osaamisesi kehittyy jatkuvasti tekemällä, opiskelemalla ja sertifioitumalla.
- Valmentavaa esimiestyötä, jossa esimies auttaa sinua rakentamaan omaa urapolkuasi Tietokeskuksessa.
- Laajat työterveyspalvelut sekä liikunta- ja kulttuuriedut.
- Tukenasi on yli 300 osaavaa ammattilaista, joten et jää koskaan yksin ongelmatilanteissa.
- Olemme kotimainen yritys, jossa päätöksenteko tapahtuu matalalla hierarkialla
Haethan tehtävää viimeistään 22.6. mennessä! Täytämme tehtävän heti oikean hakijan löydyttyä. Tehtävää koskeviin kysymyksiin vastaa Palvelupisteen esihenkilö Ville Karvanen, p. 0409401035, ville.karvanen@tietokeskus.fi. Ville on puhelimitse parhaiten tavoitettavissa tavoitettavissa parhaiten keskiviikkona 9.6. klo 14-15, perjantaina 11.6. klo 9-10, maanantaina 14.6. klo 15.30-16.30 tai perjantaina 18.6. klo 15-16.
Etsimme samalla työntekijää myös elo-syyskuun vaihteessa avautuvaan tehtävään.