Käyttäjäpalveluissamme on avoinna paikkoja tehokkaille käytöntuen asiantuntijoille Turussa, Porissa ja Tampereella!

Käyttäjäpalveluiden asiantuntijan tehtävässä vastaat muun muassa asiakkaidemme IT-ympäristöistä ja loppukäyttäjien tuesta. Huolehdit omalta osaltasi asiakastyytyväisyydestä tekemällä työsi iloisesti ja hyvällä palveluasenteella. Palvelet asiakkaitamme pääsääntöisesti etänä, mutta tarvittaessa hyppäät autoon ja ajat katsomaan tilannetta paikan päälle. Työnkuvaan kuuluu myös laiteasennuksia ja erilaisia asiakasprojekteja.

Tietokeskuksella toimit osana asiakastiimiä, mutta teet työtäsi itsenäisesti ja omatoimisesti asiantuntevien ja mukavien kollegojesi tuella. Työ tarjoaa mahdollisuuksia jatkuvaan kehittymiseen yhä haastavampien tehtävien parissa. Valmentavat esimiehemme auttavat sinua kehittämään osaamistasi sekä löytämään uusia urapolkuja ja etenemismahdollisuuksia talon sisällä.

Käyttäjäpalvelujen asiantuntijana:

  • Ratkot tiimin tikettejä omatoimisesti – ensisijaisesti etätyökaluja hyödyntäen, mutta tarpeen vaatiessa lähityönä
  • Viestit asiakkaalle työn edistymisestä
  • Tuotat ohjeistuksen mukaista asiakasdokumentaatiota omalta vastuualueeltasi
  • Kirjaat, priorisoit ja ratkaiset palvelupyyntöjä
  • Ylläpidät ja hallinnoit käyttöoikeuksia
  • Hallinnoit asiakkaan työvälineitä (työasemat, mobiililaitteet ja räätälöidyt sovellukset)
  • Ylläpidät asset-, konfiguraatio- ja ratkaisutietokantaa

Odotamme sinulta:

  • Useamman vuoden kokemusta IT-tuesta ja ylläpidosta
  • Valmiuksia suorittaa itsenäisesti perustasoa vaativampia IT-tuen asiantuntijatehtäviä
  • Valmiuksia kartoittaa ja dokumentoida uusia asiakasympäristöjä itsenäisesti, mutta kuitenkin Tietokeskuksen tai asiakasorganisaatiomme asiantuntijoiden tuella
  • Kykyä viedä itsenäisesti ja oma-aloitteisesti loppuun haastavatkin työpyynnöt, joihin tarvittaessa kuitenkin saat tukea ja apua tiimiltäsi
  • Kokemusta Windows työasemaympäristöistä ja Azuresta
  • Konesali- ja verkkoratkaisujen perustuntemusta
  • Tuntemusta virtualisointialustoista (esim. VMware)
  • Kykyä tehdä vianmääritystä puhelimitse
  • Kokemusta moniasiakasympäristössä toimisesta
  • Vahvaa ongelmanratkaisukykyä ja ammattimaista palveluasennetta
  • Kiinnostusta asiakkaan tuotantojärjestelmiä kohtaan
  • Erinomaisia kirjallisia ja suullisia vuorovaikutustaitoja sekä suomeksi että englanniksi
  • Ajokortti on tehtävässä välttämätön

Tietokeskus työnantajana:

  • Panostamme henkilöstömme osaamiseen ja olemme asiakkaamme osaavin kaveri kaupungissa!
  • Kollegasi ovat asiantuntevia ja palvelumme huippulaatua – Meiltä löytyvät jatkuvasti kehittyvät teknologiat, sertifioidut asiantuntijat ja virtaustehokas palveluntuotanto
  • Toimintakulttuurimme on asiakaslähtöinen – Ymmärrämme asiakkaidemme liiketoimintaa ja siksi kykenemme aina tarjoamaan tuottavampia ja tehokkaampia ratkaisuja
  • Panostamme hyvinvointiisi – Tarjoamme laajat työterveyspalvelut sekä liikunta- ja kulttuuriedut
  • Olemme joustavia – työaika liukuu ja voit tehdä etätöitä tehtäväsi mahdollistamissa rajoissa
  • Olemme kotimainen yritys, jossa päätöksenteko tapahtuu matalalla hierarkialla
  • Työyhteisönä pyrimme olemaan hauska, omaleimainen, tasa-arvoinen, rohkea ja avulias

Jos tämä tehtävä kolahti, lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen muitta mutkitta! Pyrimme täyttämään tehtävän mahdollisimman nopeasti, mutta haku päättyy viimeistään 28.2.
Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan videohaastatteluna.

Lisätietoja tehtävästä ja kaikesta hakuprosessiin liittyvästä voit tiedustella puhelimitse 19.2.2021 klo 13-14 ja 24.2.2021 klo 09-10.

Turun ja Porin osalta Tuomas Mokko, tuomas.mokko@tietokeskus.fi, p. 04577500095. ja
Tampereen osalta Emilia Hannula, emilia.hannula@tietokeskus.fi, p. 0447552270

Voit myös lähettää meille kysymyksesi sähköpostilla.