Tiedostot sikinsokin, ohjelmistojen käyttäminen ei luonnistu, perustehtäviin kuluu useita tunteja, ja ylipäätään homma takkuaa. Kuulostaako tutulta? 🤯

Varmasti. Mutta miksi näiden jokapäiväisten ongelmien korjaaminen tulisi nostaa priolistan kärkeen?

Spoiler alert: Siksi, että niillä on iso vaikutus yrityksen liiketoimintaan. Silti vain harvassa yrityksessä kehitetään työn tuottavuutta aktiivisesti eteenpäin.

WTF ATK? -webinaarisarjan kolmannessa osassa pistämme uuden vaihteen silmään ja kerromme, miten tietotyön tuottavuutta on mahdollista parantaa.

 Vastaamme mm. näihin kysymyksiin 👇

  • Mitä tietotyön tuottavuus on käytännössä ja kenen organisaatiossa kuuluisi omistaa se?
  • Miten ja miksi tietotyön tuottavuutta kannattaa mitata?
  • Miten tietotyön tuottavuutta kehitetään käytännössä?


Webinaarissa kuulet myös Turun Tilikeskuksen kokemuksia

Jotta homma ei jäisi ylätason höpinäksi, kutsuimme paikalle Turun Tilikeskuksen kehitysjohtaja Mikaela Dahlströmin.

Hän kertoo, millaisilla toimenpiteillä Turun Tilikeskus sai parannettua tietotyön tuottavuutta, ja miten se on näkynyt yrityksen sekä henkilöstön ja asiakkaiden arjessa.

Ajankohta ⏰

Torstai 8.10. klo 14-15

Asiantuntijat ✋

Mikaela Dahlström, kehitysjohtaja, Turun Tilikeskus
Janne Lipiäinen, toimitusjohtaja, Tietokeskus
Tomi Miettunen, konsultti, Tietokeskus
Kim Masalin, Senior Partner Account Manager, Citrix Systems Finland Oy

ILMOITTAUDU

 

Ilmoittautumalla mukaan varmistat paikkasi livelähetyksessä ja saat linkin tallenteeseen webinaarin jälkeen. Jos haluat esittää kysymyksiä puhujille etukäteen, voit tehdä sen lähettämällä kysymyksesi Helille heli.pukkanen@tietokeskus.fi. Kysymyksiä on mahdollista esittää myös webinaarin aikana.