Tietokeskus on suomalainen ICT-alan yritys, joka tarjoaa kattavat perustietotekniikan palvelut, ratkaisut ja IT-laitteet asiakkailleen valtakunnallisesti. Asiakkaitamme ovat sekä Suomessa toimivat yritykset että suuret julkishallinnon organisaatiot. Missiomme on tuottaa asiakkaillemme iloa ja menestystä tietotekniikasta!
IT-asiantuntija, Palvelupiste
Palvelupisteessä sijaitsevat Tietokeskuksen nopean toiminnan joukot! Palvelupisteemme ottaa vastaan kaikki Tietokeskukseen tulevat tuki- ja palvelupyynnöt. Palvelupiste myös toteuttaa kaikki määräajassa suoritettavat asiakkaiden työpyynnöt sekä dokumentoi mahdollisimman tarkasti kaikki erityisasiantuntijoille siirrettävät jatkoselvittelyä vaativat ongelmat.
Lähes kaikki Palvelupisteessä käsiteltävät tuki- ja palvelupyynnöt tulevat tiedoksi puhelimitse, joten puhelintyö on tehtävässä keskeisessä roolissa. Työ sisältää kuitenkin myös paljon tietoteknistä asiantuntemusta vaativia tehtäviä, joten hakijalta odotetaan IT-alan koulutusta tai riittävää työkokemusta vaadituista osaamisalueista. Tämä tehtävä vaatii läsnäoloa toimistolla, joskin satunnaiset etätyöt onnistuvat esimiehen kanssa erikseen sovitusti. Tehtävä sijaitsee Turussa.
Tehtävän keskeinen sisältö:
- Asiakkaiden palvelupyyntöjen määrittely ja käsittely puhelimitse
- Nopean tilannearvion suorittaminen asiakkaan antamien tietojen pohjalta
- Määräajassa ratkaistavien tietoteknisten työpyyntöjen toteuttaminen
- Tukipyyntöjen täsmällinen ja informatiivinen dokumentointi annettujen ohjeiden mukaisesti
Palvelupisteessämme olet keskeisessä roolissa tuottamassa asiakkaalle parasta mahdollista palvelua, joten tehtävässä menestyminen edellyttää:
- Hyviä asiakaspalvelutaitoja. Olet asiakkaan ensimmäinen kontakti sekä hyvinä että huonoina päivinäsi. Olet asiakkaan ensimmäinen kontakti myös sellaisissa asioissa, jotka ovat hänelle stressaavia.
- Tier 1-tason tietoteknisiä etätukivalmiuksia.
- Hallitset Windows Azure AD:n ja DHCP:n käytön.
- Soveltuvaa koulutusta tai aiempaa työkokemusta.
- Valmiuksia nopean tilannearvion suorittamiseen.
- Valmiuksia puhelintyöhön.
- Paineensietokykyä määrällisten, ajallisten ja laadullisten odotusten suhteen
- Hyviä vuorovaikutustaitoja myös talon sisäisissä yhteistyöverkostoissa
- Suomen- ja englannin kielen taitoa.
- Please note that spoken and written Finnish language skills are essential work requirements
Työskentely Tietokeskuksessa tarkoittaa:
- Vaativia ja mielekkäitä työtehtäviä. Osaamisesi kehittyy jatkuvasti tekemällä, opiskelemalla ja sertifioitumalla
- Valmentavaa esimiestyötä. Esimies auttaa sinua rakentamaan omaa urapolkuasi Tietokeskuksessa
- Laajoja työterveyspalveluita sekä liikunta- ja kulttuurietuja
- Tukenasi on yli 300 osaavaa ammattilaista, joten et jää koskaan yksin ongelmatilanteissa
- Olemme kotimainen yritys, jossa päätöksenteko tapahtuu matalalla hierarkialla
Tehtävä täytetään heti sopivan hakijan löytyessä. Haethan tehtävää kuitenkin viimeistään 31.1.2022.
Tehtävää koskeviin kysymyksiin vastaa Sami Halinen: sami.halinen@tietokeskus.fi, p. 0504801427. Sami on parhaiten tavoitettavissa keskiviikkona 19.1. klo 8-9 sekä tiistaina 25.1. klo 10-11.