Blogi

5 syytä miksi yrityksesi kannattaa ostaa IT-laitteet Tietokeskuksen verkkokaupasta

Ollaanpa rehellisiä: IT-laitteita ja -välineitä saa ostettua nykyään noin sadasta eri paikasta. Mielestämme Tietokeskuksen verkkokauppa on kuitenkin yrityksille paras paikka tehdä nämä hankinnat.

Tässä viisi äärimmäisen hyvää syytä siihen, miksi sinunkin kannattaa harkita IT-välineiden tilaamista juuri meiltä.

1) Olemme rakentaneet palvelumme puhtaasti yrityksiä & julkishallintoa varten

Moni tilaa välineensä suoraan kuluttajapuolelta tutuista kaupoista, koska se tuntuu helpolta ja turvalliselta.

Yksi isoimmista eduistamme on se, että olemme rakentaneet palvelumme ja verkkokauppamme suoraan yrityksiä varten.

Se tarkoittaa sitä, että:

Voit siis halutessasi ostaa tarvitsemasi välineen kertaostoksena, tai hankkia laitteet kuukausilaskutuksella ylläpidon ja asennusten kera. Mikä vain toimii sinulle parhaiten.


Tiesitkö, että pk-yritysten palvelun ohella olemme on yksi maan suurimmista julkishallinnon laitetoimittajista? Asiakkaidemme piiriin kuuluu kuntia, kaupunkeja, sairaanhoitopiirejä ja yliopistoja.

2) …ja siksi verkkokaupan ominaisuudet helpottavat IT:n arkea

Koska koko toimintamme perustuu yritysten ja julkishallinnon tarpeiden täyttämiseen, myös verkkokauppamme on rakennettu näille periaatteille.

Siksi toimme IT:n arkea helpottavat ominaisuudet suoraan kauppaan. Kun rekisteröidyt verkkokauppaan, ja teet ensimmäisen ostoksesi, saat kuin taikaiskusta kasan erilaisia hankintaa helpottavia toiminnallisuuksia käyttöösi.

Tilaamista helpottaa mm.

Lisäksi vakkariasiakkaidemme on mahdollisuus saada myös muita asiakaskohtaisia lisäetuja, kuten:

IT-tarvikkeiden hankinta

3) Tietokeskus.shopissa on laaja valikoima laitteita tilanteeseen kuin tilanteeseen

Verkkokaupastamme löytyy yhteensä noin 100 000 erilaista työkäyttöön tarkoitettua IT-tuotetta. Olemme virallinen jälleenmyyjä muun muassa HP:lle, Lenovolle, Dellille, Fujitsulle ja Applelle.

Emme voi sanoa olevamme halvin toimija (koska kukapa aidosti voi), mutta sen sijaan voimme luvata, että pyrimme aina olemaan markkinahintaisia. Lisäksi kaupastamme löytyy kasa kampanjatuotteita, joille pyrimme varmasti varmistamaan hyvän hinnoittelun.

4) Saat kaupan päälle ilmaista asiantuntemusta

Koska haluamme jeesata asiakkaitamme kaikessa missä voimme, joukko asiantuntijoitamme päivystää verkkokaupan chatissa arkipäivisin. He ovat valmiina vastamaan visaisimpiinkin kysymyksiin.

Jos olet sisäänkirjautunut verkkokaupan asiakas, chatin kanssa käydyt keskustelut jäävät talteen suoraan tilaushistoriaasi.

Asiakkaamme kiittävät chattia muun muassa:

Esimerkiksi näissä tilanteissa chat osaa auttaa

Pyysimme chatin asiakaspalvelijaamme vastaamaan muutamiin kiperiin kysymyksiin. Näin hän vastasi.

“Me päivystetään chatissa ja pyritään ratkomaan asiat, joita asiakkaalla on mielen päällä. Vaikka kysymys olisi hyvinkin spesifi, meillä on mahdollisuus kaivaa siihen tieto nopeasti. Jos en itse tiedä vastausta, taustatukena on aina kasa kollegoita, joilta voin kysyä.”

Voinko vielä muuttaa laskun laskutus- tai toimitusosoitteen?

– Yleensä tilaukset menevät toimitukseen hyvin nopeasti, joten toimitusosoitteen muuttaminen voi helposti olla jälkikäteen liian myöhäistä. Joten varmista tilausta tehdessäsi, että toimitus on haluttuun osoitteeseen. Laskutusosoitteen vaihto on helpompaa jos laskutusta ei ole vielä tehty.

Tuotetta Lenovo Full HD Webcam ei ole saatavilla, voisitko suositella korvaavaa tuotetta?

– Lenovon tuotteen tilalle kävisi vaikkapa tämä Sandbergin tuote.

Voinko lisätä käyttöoikeuksia muille yrityksessäni?

– Kyllä voit. Jos sinulla on henkilöstövastaavan oikeudet itselläsi, voit luoda ja hallita käyttöoikeuksia. Se löytyy verkkokaupasta kohdasta Palvelut – Hallitse tilejä – Lisää käyttäjiä.

Tilasin uudelle työntekijälle kasan laitteita. Onko nämä mahdollista tallentaa valmiiksi paketiksi seuraavaa tilausta varten?

– Kyllä on. Voit tallentaa ostoskorin myöhempää käyttöä varten antamalla sille nimen, esim. “Uuden työntekijän laitepaketti”. Se löytyy verkkokaupasta kohdasta Ostoskori – Tallenna ostoskori. Tallennetut ostoskorit löytyvät Palvelut – Tallennetut ostoskorit. Voit jakaa tallennettuja ostoskoreja myös yrityksesi muille käyttäjille.

Näenkö jostain mitä tuotteita olen tilannut aiemmin ja milloin tilaus on tehty?

– Kyllä näet. Se löytyy verkkokaupasta kohdasta Palvelut – Tilaushistoria. Huomaa kuitenkin, että osto-oikeudellinen näkee vain omansa, ja henkilövastaava näkee kaikkien tekemät tilaukset.

5) Tietokeskus on luotettava kotimainen konkari, jolla on kattavat verkostot

Mikä ihmeen Tietokeskus? No se ihmeen, että emme ole mitään noviiseita, vaan kasa suomalaisessa yrityksessä työskenteleviä asiantuntijoita. Meitä on yhteensä noin 300 ja työskentelemme kahdeksalla eri paikkakunnalla.

Tietokeskuksella on yrityksenä pitkä historia, ja olemme ajan saatossa erikoistuneet työskentelyyn tarvittavaan tietotekniikkaan ja palveluihin.

Vieraile verkkokaupassa

Tutustu verkkokauppamme ominaisuuksiin

ajankohtaista