Office 365 on yksi käytetyimpiä toimisto-ohjelmistoja ja hyvä esimerkki tietotekniikan kehitysnopeudesta. Harvalla on aikaa tai resursseja seurata jatkuvasti ohjelmistojen uusia ominaisuuksia tai Microsoftin markkinoille tuomia uusia O365 -palveluita.

Paras hyöty ohjelmistoista saadaan, kun ne otetaan organisaatiossa hallitusti ja johdetusti käyttöön. Asiantuntijamme auttavat palveluiden teknisissä käyttöönotoissa ja niiden hallitussa jalkauttamisessa organisaatiosi loppukäyttäjille.

 

Office 365 -palvelupaketit ja käyttöönotot:

Onko teillä käytössä vain sähköposti, Skype, Teams ja ehkä OneDrive?

Office 365 tarjoaa paljon enemmän. Tässä työpajoihin pohjautuvassa palvelussa konsulttimme kertovat teille lukuisten eri työkalujen mahdollisuuksista. Mietimme yhdessä kanssanne, mitkä näistä tehostaisivat työskentelyänne ja tukisivat parhaiten liiketoimintaanne. Työn tuottavuutta voit parantaa nopeasti automatisoimalla tietojen käsittelyä vaikkapa Forms ja Power Automate -työkalujen avulla. Dokumentinhallintaa ja viestintää tehostat esimerkiksi SharePointin ja Teamsin oikeaoppisella käytöllä.

Aloitustyöpajassa selvitetään ensin nykyinen O365-ympäristönne ja sen hyödyntämisen tila. Tämän jälkeen käydään läpi O365 -palveluiden kautta tulevia mahdollisuuksia. Näitä mahdollisuuksia tarkastellaan esimerkiksi työn tuottavuuden edistämisen, organisaation toimintaan tuotettavan hyödyn sekä prosessien ja automaation näkökulmista. Tästä kaikesta luodaan tiekartta, jonka mukaisesti edeten O365:stä saadaan paras hyöty organisaatiolle. Tiekartta sisältää myös alustavan suunnitelman etenemiselle.

Hinta aloitustyöpajalle 1250 €
+ tiekartan muodostaminen jatkokehitykselle 625 €

Kaikki hinnat alv. 0%

Tämä palvelu on tarkoitettu Office 365-ympäristössä toimiville organisaatioille, joilla Teams ei ole vielä käytössä;

Valjasta Teamsin koko potentiaali organisaation käyttöön hallitusti. Paras teho saadaan irti, kun loppukäyttäjät osaavat käyttää sovellusta sujuvasti ja yhteisten pelisääntöjen mukaisesti.

Organisaatiosi avainhenkilöt osallistava työskentelytapamme takaa, että käyttöönotto tehdään suunnitelmallisesti ja Teamsin täysi hyöty saavutetaan alusta alkaen.

Palvelu koostuu kahdesta työpajasta.

Hinta 2500 € alv. 0%

Tämä palvelu on tarkoitettu organisaatiolle, joilla Teams on jo käytössä;

Teams on tehokas työkalu oikein käytettynä. Asiantuntijamme auttavat sinua yhteisten pelisääntöjen luomisessa ja parhaiden käytäntojen jalkauttamisessa organisaatioosi. Teamsista saadaan paras teho irti, kun loppukäyttäjät osaavat käyttää sitä sujuvasti ja noudattavat yhteisiä työskentelytapoja esim. tiimien luomisessa ja tiedostojen jakamisessa.

Kokeneiden konsulttiemme avulla Teamsin käytöstä tulee sujuvampaa, tietoturvallisempaa ja ennen kaikkea iloisempaa 🙂

Palvelu koostuu neljästä työpajasta.

Hinta 2500 € alv. 0%

Aikaa vievät rutiinityöt voidaan usein automatisoida Microsoft Power Automate (ent. Flow), Forms ja PowerApps -työkalujen. Ajankäyttö tehostuu ja työntekijät voivat keskittyä tuottavampaan tekemiseen.

Tarjoamme asiantuntevaa apua näiden työkalujen käyttöönottoon ja käytön hallintaan.

Automatisointien ja siihen liittyvien työkalujen käyttöönotot, määrittelyt ja valmennukset hinnoitellaan projektikohtaisesti

Työskentelyä hidastavien yhteisten verkkolevyjen ja pelkästään kansiorakenteeseen perustuvan tiedostohallinnan päivät alkavat olla taakse jäänyttä aikaa.

Siirrämme käyttäjiesi datan joustavasti Teamsiin, SharePointtiin tai  tarvittaessa molempiin näistä. Voimme rakentaa yrityksellenne myös joustavan ja kustannustehokkaan dokumentinhallinnan näitä työkaluja hyödyntäen.

Automatisointien ja siihen liittyvien työkalujen käyttöönotot, määrittelyt ja valmennukset hinnoitellaan projektikohtaisesti

Intranetin tai dokumentinhallinnan toteutus Sharepointilla on meille arkipäivää. Meiltä löytyy osaamista myös erilaisiin On-Premise toteutuksiin ja migraatioihin.

SharePoint-käyttöönotot, määrittelyt ja valmennukset hinnoitellaan projektikohtaisesti.

Haluaisitko visualisoida organisaatiosi mittareita ja avainlukuja selkeiksi näkymiksi?

Erilaisten KPI-lukujen ja metriikoiden visualisointi parantaa henkilöstösi ymmärrystä organisaatiosi asettamista yhteisistä tavoitteista ja ohjaa päivittäistä työskentelyä niitä kohti.

Voimme auttaa mm. Sharepoint-listojen ja muun Office 365:n sisällä olevan datan visualisoinneissa esimerkiksi reaaliaikaisiin dashboard-näkymiin.

Konsultointipalveluiden kaikki hinnat alv. 0%. Palvelun toimitusaika ja tarkka sisältö sovitaan tilauksen yhteydessä. Mahdolliset matka- ja majoituskulut veloitetaan erikseen.

 

Kiinnostaako tehokkaampi työskentely O365:n avulla?

Jätä yhteystietosi alle, niin jutellaan lisää:

Mikael Eerola 040 573 8322 mikael.eerola@tietokeskus.fi