Palvelullamme käyttäjät saavat tukea päätelaitteiden, ohjelmistojen ja muiden toimistopalveluiden käyttöön monipuolisina palveluaikoina niin suomeksi, ruotsiksi kuin englanniksikin. Käyttöönotto on nopea eikä sinun tarvitse sitoutua määräaikaiseen sopimukseen. Ja pyrimme tietenkin aina ratkaisemaan palvelupyynnöt heti ensimmäisellä yhteydenottokerralla.

Palvelun edut yritykselle:

  • Selkeä loppukäyttäjien määrään pohjautuva hinnoittelu
  • Ei määräaikaisia palvelusopimuksia
  • Jopa 85% tukipyynnöistä ratkaistaan ensikontaktilla
  • Korkea loppukäyttäjien tyytyväisyys (NPS 73, 02/2019)
  • Tuessa vastaavat Tietokeskuksen omat koulutetut asiantuntijat

 

Luotettavaa palvelua käyttäjien ehdoilla

Raportoimme aina kaikki käyttäjätuen tapahtumat ratkaisuineen asiakkaillemme. Käyttäjien tyytyväisyys ohjaa kaikkea toimintaamme. Toteutamme haluttaessa myös lisäpalveluna loppukäyttäjien sähköisen asiointikanavan sekä annamme yrityksesi tietohallinnolle luku- ja hallinnointioikeudet tukipyyntöihinne.

Käyttäjätuestamme löytyy monipuoliset hinnoittelu- ja palvelutasovaihtoehdot eikä sinun tarvitse sitoutua määräaikaisiin sopimuksiin.

Tukipalvelumme sisältää mm. seuraavat osa-alueet:

  • Työasemat ja sovitut oheislaitteet
  • Käyttöoikeudet ja uusien käyttäjien luonti
  • Työaseman käyttöjärjestelmä
  • Microsoft Office -tuoteperhe
  • Yleiset toimistosovellukset
  • Muut meiltä hankitut loppukäyttäjien palvelut

Palveluun voidaan sisällyttää myös muita IT-ympäristösi kohteita, kuten mobiililaitteita, SaaS-sovelluksia sekä neuvotteluhuoneiden AV-laitteita. Tarjoamme myös takaisinsoittopalvelun, jossa käyttäjä voi valita itselleen parhaiten sopivan ajan yhteydenottoon.

 

Lue tarkempi kuvaus käyttäjätukipalvelustamme,
lataa palveluesite tästä:



Kiinnostuitko käyttäjätukipalveluista?

Jätä yhteystietosi tähän, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian.

Ari Kaikkonen Asiakkuusjohtaja 050 385 4217 ari.kaikkonen@tietokeskus.fi