Nopeaa ja asiantuntevaa tukea

Palvelullamme käyttäjät saavat tukea päätelaitteiden, ohjelmistojen ja muiden toimistopalveluiden käyttöön monipuolisina palveluaikoina niin suomeksi, ruotsiksi kuin englanniksikin. Käyttöönotto on nopea eikä sinun tarvitse sitoutua määräaikaiseen sopimukseen. Tarjoamme myös takaisinsoittopalvelun, jossa käyttäjä voi valita itselleen parhaiten sopivan ajan yhteydenottoon. Ja pyrimme tietenkin aina ratkaisemaan palvelupyynnöt heti ensimmäisellä yhteydenottokerralla.

Palvelumme piiriin kuuluvat muun muassa seuraavat osa-alueet:

  • Työasemat ja sovitut oheislaitteet
  • Käyttöoikeudet ja uusien käyttäjien luonti
  • Työaseman käyttöjärjestelmä
  • Microsoft Office -tuoteperhe
  • Yleiset toimistosovellukset
  • Muut meiltä hankitut loppukäyttäjien palvelut

Palveluun voidaan sisällyttää myös muita IT-ympäristösi kohteita, kuten mobiililaitteita, SaaS-sovelluksia sekä neuvotteluhuoneiden AV-laitteita.

Lue tarkempi kuvaus käyttäjätukipalvelustamme,
lataa palveluesite tästä:



Luotettavaa palvelua käyttäjien ehdoilla

Raportoimme aina kaikki käyttäjätuen tapahtumat ratkaisuineen asiakkaillemme. Oma luotettava työnohjausjärjestelmämme tehostaa prosesseja ja tuottaa kattavat raportit palvelutapahtumista. Käyttäjien tyytyväisyys ohjaa kaikkea toimintaamme. Toteutamme haluttaessa myös lisäpalveluna loppukäyttäjien sähköisen asiointikanavan sekä annamme yrityksesi tietohallinnolle luku- ja hallinnointioikeudet tukipyyntöihinne.

Käyttäjätuestamme löytyy monipuoliset hinnoittelu- ja palvelutasovaihtoehdot eikä sinun tarvitse sitoutua määräaikaisiin sopimuksiin.

Kiinnostuitko käyttäjätukipalveluista?

Jätä yhteystietosi tähän, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian.

Ari Kaikkonen Asiakkuusjohtaja 050 385 4217 ari.kaikkonen@tietokeskus.fi