✅ Nimetty asiakastiimi ratkaisee työntekijöidesi IT-ongelmat nopeasti – useimmiten jo ensimmäisellä yhteydenotolla. Omista asiantuntijoistamme rakennettu ja huippuunsa viritetty palvelukoneistomme selvittää tuki- ja palvelupyynnöt tehokkaasti, asiakaslähtöisesti ja parhaiden käytäntöjen mukaisesti.

⛔️ Ei menetettyjä työtunteja ja turhauttavaa painia ATK-ongelmien kanssa. Ei sitoutumista määräaikaisiin sopimuksiin.

 

Miksi IT-tuki kannattaa hankkia juuri Tietokeskukselta? 🙋🏼‍♂️

  • Yrityksesi omat IT-ammattilaiset voivat keskittyä liiketoimintaa edistävien ratkaisujen kehittämiseen sen sijaan, että juoksisivat yksittäisten ATK-ongelmien perässä ympäri organisaatiota
  • Käyttäjäsi saavat apua nopeasti yhdestä paikasta, tutulta tiimiltä. Tuessa vastaavat Tietokeskuksen omat, koulutetut asiantuntijat. Käytössäsi on tarvittaessa kaikki Tietokeskuksen 300 ammattilaista, jos tilanteen selvittäminen vaatii syväosaamista vaikka pilvi-, tietoturva-, tai konesaliratkaisuista.
  • Tilanteen vaatiessa saamme helposti apua sovellustoimittajilta tai hankimme avun oikealta taholta, esimerkiksi teleoperaattoriltasi
  • Emme ole rakentaneet hinnoittelusta himmeliä. Päin vastoin. Hinnoittelu on selkeää ja se perustuu joko loppukäyttäjien määrään tai käytettyihin palveluminuutteihin.
  • Loppukäyttäjät pitävät palvelustamme ja saavat meiltä todistetusti tarvitsemansa avun (NPS 73, 1-3/2020).
  • Emme sido sinua määräaikaisiin palvelusopimuksiin. Voit irtisanoa sopimuksesi päättymään välittömästi seuraavaan kuukauteen.

 

Mitä Tietokeskuksen IT-tuki sisältää? 👩🏻‍💻

Työntekijät saavat tukea päätelaitteiden, ohjelmistojen ja toimistopalveluiden käyttöön heti ensimmäisellä yhteydenotollaan, sovittuina palveluaikoina, suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Käyttäjätuki – eli IT-tuki, etätuki, helpdesk tai helppari ratkaisee nopeasti esimerkiksi tällaiset ongelmat:

  • Työasema on tahmea tai printteri tukkeutuu
  • Salasana on hukassa tai unohtunut
  • Työtekijä ei pääse käsiksi sellaisiin tiedostoihin tai palvelimiin, joihin hänellä pitäisi olla käyttöoikeus
  • Käyttöjärjestelmä tökkii tai herjaa päivitystarvetta
  • Softat tai sovellukset eivät toimi, tai niiden käytössä tarvitaan opastusta (mm. Microsoft-, Adobe-, Chrome-, Firefox-, Winzip- ja F-Secure -ohjelmistot)
  • Etätyössä tarvittavat VPN- tai muut yhteydet ovat solmussa

Voit tilata käyttäjätukipalvelun yhteyteen myös muita lisäpalveluita, joiden avulla henkilöstösi arki helpottuu entisestään:

 

Miten IT-tuki toimii käytännössä? 🤔

Asiantuntijamme ratkaisevat henkilöstösi tietotekniikkaongelmat nopeasti ja jouhevasti. Tuessa käyttäjillesi vastaa nimetty asiakastiimi, jonka käytössä on yhteensä yli 300 tietokeskuslaisen osaaminen ja ammattitaito.

Tavoitteemme on ratkaista pulmat ensimmäisellä yhteydenottokerralla, joko puhelimitse, sähköpostitse tai etätyövälinein. Track recordimme on suoraan sanottuna aika vakuuttava, sillä tällä hetkellä ratkaisemme ekalla kontaktilla n. 85% tukipyynnöistä.

Ja jos avunpyyntö koskee asiaa, jonka ratkaiseminen ei onnistu meiltä käsin, hankimme näppärästi apua esimerkiksi sovellustoimittajilta tai teleoperaattoriltasi.

 

Lähituki auttaa, kun tilanne sitä vaatii 🧑🏼‍🔧

Lähitukipalvelu ratkaisee tukipyynnöt, jotka syystä tai toisesta vaativat paikalla käyntiä. Tutustu lähitukeen tarkemmin täällä >>

Paljonko käyttäjätuki maksaa? 💶

Käyttäjätukipalvelun hinta muodostuu valitsemasi palvelutason perusteella:

Palvelutaso Pronssi Hopea Kulta
Palveluaika arkisin klo 8-16 arkisin klo 8-18 arkisin klo 7-20
Ratkaisutavoite ensikontaktilla 60 % 70 % 80 %
Lähituki 89 € / tunti 78 € / tunti Sisältyy hintaan
Lähitukipiste yrityksesi tiloissa Lisäpalvelu Lisäpalvelu Lisäpalvelu
Hinnoittelu Käytön mukaan
1,99 € / minuutti
+ perusmaksu 100 € / kk
Kiinteä kuukausimaksu
19 € / käyttäjä
Kiinteä kuukausimaksu
28 € / käyttäjä

Kaikki hinnat alv. 0%

 

Millaiselle yritykselle Tietokeskuksen IT-tukipalvelut sopivat parhaiten?

✅ Yrityksessäsi työskentelee joitain kymmeniä tai satoja henkilöitä

✅  Haluat, että käyttäjäsi tavoittavat IT-tuen helposti ja saavat apua jo ensimmäisellä yhteydenotolla.

✅ Et halua sitoutua määräaikaisiin sopimuksiin.

✅ Haluat, että IT-palvelusi toimitetaan selkeällä hinnoittelulla, ilman yllätyksiä.

 

Kiinnostuitko käyttäjätukipalveluista?

Jätä yhteystietosi tähän, niin jutellaan lisää:

Jari Kinnunen Liiketoiminnan kehityspäällikkö 040 754 9903 jari.kinnunen@tietokeskus.fi