Tässä webinaarissa esittelemme Power Platformin Tips n’ Tricksejä, joilla viet modernin työskentelyn seuraavalle tasolle.

Erilaisia ratkaisuja toteutettaessa huomataan usein, että valitut työkalut eivät mahdollistakaan kaikkea tarvittavaa. Esimerkiksi Low-code -ratkaisujen laajentuessa niin tiedon määrä kuin hallinnan tarvekin lisääntyvät. Silloin tarvitaan järeämpiä työkaluja Power Platform -tuoteperheestä.

Tässä webinaarissa jaamme asiakastarinoita kentältä: millaisiin teknisiin toteutuksiin olemme lopulta päätyneet, kun aluksi olemme lähteneet toteuttaman ratkaisua Formsin ja SharePoint-listan päälle? Käsittelemme myös ulkoisen palvelujen yhdistämistä Power Platform –tuotteisiin.

Tähän webinaariin osallistuttuasi ymmärrät:

  1. Miten Power Platformia hallinnoidaan, lisensoidaan ja raportoidaan.
  2. Missä tilanteissa ilmaisten työkalujen rajat tulevat vastaan ja milloin tarvitaan Premium-toiminnallisuuksia.
  3. Millaisia  lähestymistapoja erilaisiin teknisiin toteutuksiin on olemassa.

Kenelle?

Tämä webinaari sopii kaikille, jotka ovat ottaneet ensiaskeleita Power Platformin parissa ja haluavat syventää osaamistaan tekniikan hyödyntämisessä.

 

Mitä maksaa?
Ei maksa mitään!


Asiantuntijat

Rami Rajakallio, konsultti, Tietokeskus
Petri Pukkanen, konsultti, Tietokeskus

 

Katso tallenne tästä

Nappaa talteen konsulttiemme vinkit uusimpien teknologioiden hyödyntämiseen. Jätä yhteystietosi ja pääset heti katsomaan tallennetta.

Yhteistyössä