Tässä webinaarissa esittelemme Power Platformin Tips n’ Tricksejä, joilla viet modernin työskentelyn seuraavalle tasolle.
Microsoftin työkalut, kuten Forms, Sharepoint, Teams, ovat monipuolisia työkaluja, mutta ihan kaikkea pelkästään niidenkään varassa ei pysty rakentamaan. Tarvitaan järeämpiä työkaluja Power Platform -tuoteperheestä.
Jaamme aitoja asiakastarinoita kentältä: millaisiin teknisiin toteutuksiin olemme lopulta päätyneet, kun aluksi olemme lähteneet toteuttaman ratkaisua Formsin ja SharePoint-listan päälle? Käsittelemme myös ulkoisen palvelujen yhdistämistä Power Platform –tuotteisiin.
Tähän webinaariin osallistuttuasi ymmärrät:
- Miten Power Platformia hallinnoidaan, lisensoidaan ja raportoidaan.
- Missä tilanteissa ilmaisten työkalujen rajat tulevat vastaan ja milloin tarvitaan Premium-toiminnallisuuksia.
- Millaisia lähestymistapoja erilaisiin teknisiin toteutuksiin on olemassa.
Kenelle?
Tämä webinaari sopii kaikille, jotka ovat ottaneet ensiaskeleita Power Platformin parissa ja haluavat syventää osaamistaan tekniikan hyödyntämisessä.
Mitä maksaa?
Ei maksa mitään!
Asiantuntijat
Rami Rajakallio, konsultti, Tietokeskus
Petri Pukkanen, konsultti, Tietokeskus
Yhteistyössä