Etsimme palvelupäällikköä avainrooliin pääkaupunkiseudulle!

Tässä tehtävässä vastaat itsenäisesti nimettyjen julkishallinnon suurasiakkaidemme palvelutuotannosta. Sinulla on usean vuoden kokemus vastaavista tehtävistä IT-alan moniasiakasympäristössä sekä hyvä ymmärrys julkisen sektorin asiakkaiden tarpeista ja prosesseista.

Keskeisimpiä vastuualueitasi ovat:

  • Viestintä erilaisten sidosryhmien välillä (asiakkaat, myynti, alihankkijat, palvelutuotanto)
  • Tiimien välisen yhteistyön varmistaminen ja asiakaspalaverien johtaminen
  • Laaja operatiivinen vastuu mm. palvelutasosta, laskutuksesta, dokumentoinnista, tilaus- ja toimitusseurannasta sekä raportoinnista
  • Asiakastyytyväisyydestä huolehtiminen
  • Vastuu prosessien noudattamisesta asiakkuuksissa
  • Asiakkuuksien kehitystyö yhdessä myynnin ja muiden sisäisten sidosryhmien kanssa

Tehtävä edellyttää positiivisuutta ja kehityshalua, mutta myös korkeata itseohjautuvuutta ja vahvaa paineensietokykyä, sillä tehtävään sisältyy uusien prosessien kehittämistä ja ongelmatilanteiden selvittämistä. Työtä tehdään usein erilaisten intressiryhmien ja odotusten välillä. Työympäristö on toisinaan kiivastahtinen, ja paras tietämys epäselvissäkin tilanteissa löytyy usein sinulta. Esimiehesi ja tiimisi antavat sinulle vankkumattoman tukensa, mutta omassa tehtävässäsi olet itsenäinen asiantuntija. Parhaat edellytykset tehtävässä selviytymiseen antavat kyky ymmärtää julkishallinnon asiakkaan it-palveluiden tarpeita, kärsivällisyys toimia tulkkina liiketoiminnan ja palvelutuotannon välillä sekä vahva motivaatio oppia, miksi Tietokeskus on #osaavinkaverisikaupungissa.

Työssä onnistuaksesi sinulta löytyy:

  • Vahvaa osaamista julkisen sektorin työskentelystä. Arvostamme erityisesti kokemusta palveluntarjoajan roolista ja ulkoisten asiakkaiden kanssa työskentelystä
  • Rautaista organisointikykyä ja taitoa saada suuretkin kokonaisuudet hoitumaan tavoitteiden mukaisesti sekä asiakkailla että meillä sisäisesti
  • Kehityshalua ja myönteisyyttä – niin oman työroolisi ja osaamisesi kuin asiakkaiden tarpeiden suhteen
  • Erinomaista ongelmanratkaisukykyä ja oma-aloitteisuutta sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • Halua pistää kädet saveen ja tehdä itse käytännön työtä ideoinnin ja kehittämisen lisäksi – saat olla visionääri, mutta rutiinitehtävätkään eivät ole sinulle vieraita, vaan excelien pyörittäminen asiakastyytyväisyyden saavuttamiseksi on mielestäsi yhtä tärkeää kuin toimintamallien kehittäminen
  • Paineensietokykyä ja tavoitteellisuutta
  • Vahvoja neuvottelutaitoja sekä erinomaisia vuorovaikutus- ja viestintätaitoja niin kasvotusten kuin kirjallisestikin

Odotuksemme ovat korkealla, mutta tehtävään etsitään todellista ihmistä, joten keskeistä on myös oma kykysi sanoittaa ja osoittaa keskeinen osaamisesi riittävän napakasti tässä tehtävässä onnistumisen näkökulmasta!

Työyhteisönä Tietokeskus on kasvava, dynaaminen, määrätietoinen, välittävä, joustava ja hauska. Panostamme vahvasti henkilöstömme osaamiseen ja hyvinvointiin sekä huipputason esimiestyöhön. Joustava mieli, kehitysmyönteinen asenne ja sopiva sekoitus tiimipelaajaa ja itseohjautuvuutta takaavat kulttuurisen sopivuuden!

Toimipisteesi sijaitsee Helsingin konttorillamme Konalassa, hyvien liikenneyhteyksien äärellä. Vierailet säännöllisesti myös asiakkaittemme luona, pääsääntöisesti pääkaupunkiseudulla.

Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löytyessä. Haethan tehtävää kuitenkin viimeistään 15.11.

Kysymyksiisi vastaa Julkishallinnon Liiketoiminta-alueen johtaja Juha Vesala p. 040 095 6030. Parhaiten tavoitettavissa torstaina 5.11. klo 12-13 sekä maanantaina 9.11. klo 13-14.