Tietokeskus on kokoaan suurempi suomalainen ICT-alan yritys, joka tarjoaa kattavat perustietotekniikan palvelut, ratkaisut ja IT-laitteet asiakkailleen valtakunnallisesti. Asiakkaitamme ovat sekä Suomessa toimivat yritykset että suuret julkishallinnon organisaatiot. Asiakastiimeissämme tuotetaan palveluita monialaisen asiantuntijaryhmän voimin – samalla tukenasi ovat organisaatiomme kaikki lähes 350 osaajaa ympäri Suomen. Missiomme on tuottaa asiakkaillemme iloa ja menestystä tietotekniikasta ja asiakastyytyväisyytemme onkin huippuluokkaa!

Meillä on paikka sinulle, osaava ja varmaotteinen palveluohjaaja!

Palveluohjaajana vastaat tiimisi työn sujuvuudesta huolehtimalla palvelupyyntöjen luokittelusta, resursoinnista ja läpiviennistä sovittujen vasteaikojen puitteissa (SLA). Tehtävääsi kuuluu myös pienimuotoista laite- ja palvelutilausten toimituskoordinointia. Ideaalihakijaltamme löytyy jo hieman kokemusta tavoitteellisten ja sujuvien IT-palveluprosessien mukaisesta työskentelystä, joten vaikka palveluohjaaja ei itse ratkaise palvelupyyntöjä, kokemus helpdesk-työskentelystä antaa erityisen hyvät valmiudet tässä tehtävässä menestymiselle.

Etsimämme palveluohjaaja on tarkka, taitava priorisoimaan ja pitää langat varmassa otteessaan, mutta työskentelee mielellään määrämuotoisesti, sillä työssä on toistuvuutta. Tärkeimpiä ominaisuuksiasi ovat kyky pysyä jatkuvasti tilanteen päällä ja hahmottaa olennaiset asiat kokonaisuuksien keskeltä. Ymmärrys IT-alan tehtävistä ja tekniikoista on toivottavaa, sillä sinun tehtävänäsi on löytää oikeat tekijät oikeille palvelupyynnöille. Teknistä syväosaamista emme edellytä, vaan voit yhtä hyvin olla it-urasi alussa oleva henkilö, jolla on halua kehittyä tulevaisuuden grand masteriksi!

Tehtävä sijaitsee Oulussa ja osa työstä on mahdollista hoitaa etätyönä.

 

Keskeisimpiä työtehtäviäsi ovat:

  • Priorisoit, käsittelet ja valitset oikeat toteuttajat sähköisille tuki- ja palvelupyynnöille, asiakaskohtaisten SLA-aikojen puitteissa
  • Tunnistat ja luokittelet työt – poimit esimerkiksi muutostyöt tikettijonosta
  • Koordinoit työtä yrityksemme oman henkilökunnan ja alihankkijoidemme kanssa
  • Osallistut häiriötiedottamiseen ja viestit työn edistymisestä asiakkaillemme

 

Menestyt tehtävässä varmimmin, mikäli sinulta löytyvät seuraavat valmiudet:

  • Kokemus prosessimuotoisesta työskentelystä
  • Ymmärrys perus IT-infran ylläpitoon liittyvistä tehtävistä
  • Kyky priorisoida itsenäisesti
  • Tarkkuus ja paineensietokyky
  • Valmius IT-järjestelmien käyttämiseen
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito
  • Viestintä-, vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot
  • Ymmärrys häiriötiedottamisen käytännöistä

 

Tietokeskus työpaikkana:

  • Kollegasi ovat asiantuntevia ja palvelumme huippulaatua – Meiltä löytyvät jatkuvasti kehittyvät teknologiat, sertifioidut asiantuntijat ja virtaustehokas palveluntuotanto
  • Toimintakulttuurimme on asiakaslähtöinen – Ymmärrämme asiakkaidemme liiketoimintaa ja siksi kykenemme aina tarjoamaan tuottavampia ja tehokkaampia ratkaisuja
  • Panostamme henkilöstömme osaamiseen ja olemme asiakkaamme osaavin kaveri kaupungissa
  • Hyvinvointisi on meille tärkeää – Tarjoamme laajat työterveyspalvelut sekä liikunta- ja kulttuuriedut
  • Olemme kotimainen yritys, jossa päätöksenteko tapahtuu matalalla hierarkialla ja jonka verot maksetaan Suomeen

 

Kiinnostuitko palveluohjaajan tehtävästä?
Jätäthän siinä tapauksessa hakemuksesi rekrytointijärjestelmämme kautta viimeistään torstaina 10.2. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja oikean tyypin osuessa kohdalle, etenemme jo ennen hakuajan päättymistä.

Lisätietoja tehtävästä antaa tiimin esihenkilö Antti Junno: antti.junno@tietokeskus.fi, p. 0456577708. Antti on varmimmin tavoitettavissa keskiviikkona 26.1. klo 15-16, tiistaina 1.2. klo 9-10 sekä torstaina 10.2. klo 14-15.