Tietokeskuksen missiona ja tavoitteena on tuoda tietotekniikalla iloa ja menestystä asiakkaidemme työhön, ja asiakastyytyväisyytemme onkin huippuluokkaa. Liiketoimintamme jatkuvasti kehittyessä, meillä on paikka sinulle, energinen ja aikaansaava palveluvastaava.

Palvelunhallinnan tiimimme toimii neljältä paikkakunnalta käsin ja vastaa asiakkaidemme operatiivisesta yhteistyöstä. Haemme nyt tiimin vahvistukseksi palvelunhallinnan nousevaa kykyä, joka työskentelee määrätietoisesti omia tavoitteitaan sekä tiimin tavoitteita kohti. Olet ratkaisukeskeinen ja positiivinen, jo jonkin verran IT-alan kokemusta kerännyt osaaja, joka ei pelkää tarttua vauhdilla uuteen tehtävään ja asiakkaiden auttamiseen.

Työtehtäviisi kuuluu pienempien B2B-asiakkaidemme päivittäistä hallinnointia, kuten laskutusta, raportointia sekä asiakastyytyväisyydestä huolehtimista. Kehitämme palveluprosessejamme jatkuvasti tiimityössä, joten tuot osaamisesi mukaisesti osasi myös tiimin kehitystyöhön.

Sinulla on taitoa ja halua tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia, etkä pelkää rutiineja, koska niitäkin tähän työhön sisältyy. Sinulla on opintojesi tai työkokemuksen kautta hankittua näkemystä palvelunhallinnasta tai projektinhallinnasta sekä vastaavista tehtävistä asiakasrajapinnassa. Edellytämme aiempaa kokemusta IT-alasta tai -palveluista, mutta emme etsi teknistä asiantuntijaa, vaan painotamme oikeaa asennetta ja kykyä oppia riittävän nopeasti tarjoamamme palvelut. Tehtävässä vaadittu osaaminen voi karttua monia eri reittejä, joten olennaista on myös sinun kykysi sanoittaa keskeinen osaamisesi tämän tehtävän näkökulmasta ja sopivan napakasti!

Odotamme sinulta:

  • Aiempaa kokemusta palvelunhallinnasta ja/tai yritysasiakkaiden asiakaspalvelusta IT-alalla
  • Kehityshalua ja -myönteisyyttä – niin oman työroolisi ja osaamisesi kuin asiakkuuksienkin suhteen
  • Näppäryyttä erilaisten järjestelmien käyttämiseen päivittäisessä työssäsi ja kykyä omaksua uusia tuotteita, palveluita ja toimintatapoja nopeasti
  • Erinomaista ongelmanratkaisukykyä ja oma-aloitteisuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, kuitenkin esimiehen ja tiimin tuella
  • Natiivitasoista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa sekä hyvää englannin kielen taitoa
  • Ammattimainen ote ja tinkimättömän hyvät vuorovaikutustaidot erilaisten sidosryhmien kanssa asioidessasi ovat ehdoton edellytys tämän tehtävän tuloksekkaalle hoitamiselle
  • Aiempi kokemus laskutuksesta ja asiakaspalvelun prosesseista sekä niiden kehittämisestä katsotaan eduksi
  • Toivomme vähintään alempaa korkeakoulututkintoa soveltuvalta alalta tai vastaavaa osaamista

Yrityksenä olemme kasvava, dynaaminen, määrätietoinen, välittävä ja hauska. Joustava mieli, kehitysmyönteinen asenne ja sopiva sekoitus tiimipelaajaa ja itseohjautuvuutta takaavat kulttuurisen sopivuuden.

Toimipisteesi on Tampereen Sarankulmalla, etätyökäytäntömme ovat joustavat.

Haku päättyy sunnuntaina 25.10. mutta käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja tehtävä voidaan täyttää jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa Krista Mäki, 040-529 8573, parhaiten tavoitettavissa 12.10. klo 15.30.-16.30 tai 19.10. klo 10-11.
Rekrytoinnin ensimmäinen kierros toteutetaan videohaastatteluna.