Tietokeskus on kokoaan suurempi suomalainen ICT-alan yritys, joka tarjoaa kattavat perustietotekniikan palvelut, ratkaisut ja IT-laitteet asiakkailleen valtakunnallisesti. Asiakkaitamme ovat sekä Suomessa toimivat yritykset että suuret julkishallinnon organisaatiot. Palvelemme paikallisesti – samalla tukenasi ovat organisaatiomme kaikki 300 osaajaa ympäri Suomen. Missiomme on tuottaa asiakkaillemme iloa ja menestystä tietotekniikasta ja asiakastyytyväisyytemme onkin huippuluokkaa!

 

Meillä on paikka sinulle, energinen ja aikaansaava

Palveluasiantuntija

Palvelunhallinnan tiimi vastaa asiakkaidemme operatiivisesta yhteistyöstä ja koostuu palvelupäälliköistä ja palveluasiantuntijoista. Toimimme monipaikkakuntaisesti ja olemme siellä, missä asiakkaammekin ovat.

Haemme nyt tiimin vahvistukseksi palvelunhallinnan nousevaa kykyä, joka työskentelee määrätietoisesti omia tavoitteitaan sekä tiimin tavoitteita kohti. Olet ratkaisukeskeinen ja positiivinen, jo jonkin verran IT-alan kokemusta kerännyt osaaja tai nouseva tähti.

Työtehtäviisi kuuluu pienempien B2B-asiakkaidemme päivittäistä hallinnointia, kuten laskutusta, raportointia sekä asiakastyytyväisyydestä huolehtimista. Vastaat palvelua koskevasta asiakasviestinnästä ja teet läheistä yhteistyötä palvelutuotannon sekä muiden sisäisten sidosryhmien kanssa. Ymmärrät asiakkaan tarpeet liiketoiminnallisesta lähtökohdasta ja haluat auttaa asiakasta kehittämään omaa toimintaansa Tietokeskuksen palveluiden avulla.

Sinulla on taitoa ja halua tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia, etkä pelkää rutiineja, koska niitäkin tähän työhön sisältyy. Sinulla on opintojesi tai työkokemuksen kautta hankittua näkemystä palvelunhallinnasta tai projektinhallinnasta sekä vastaavista tehtävistä asiakasrajapinnassa. Olet jo toiminut IT-palveluntarjoajalla tai asiakkaan puolella, mutta yksityiskohtaisen teknisen tietämyksen sijaan painotamme oikeaa asennetta ja kykyä oppia riittävän nopeasti tarjoamamme palvelut, jotta pystyt omassa työssäsi vastaamaan asiakkaittesi odotuksiin.

 

Odotamme sinulta:

  • Aiempaa kokemusta palvelunhallinnasta ja/tai IT-alan yritysasiakkaiden asiakaspalvelusta
  • Kehityshalua ja kehitysmyönteisyyttä – niin oman työroolisi ja osaamisesi kuin asiakkuuksienkin suhteen
  • Näppäryyttä erilaisten järjestelmien käyttämiseen päivittäisessä työssäsi sekä intoa ja kykyä omaksua uusia tuotteita, palveluita ja toimintatapoja nopeasti
    Erinomaista ongelmanratkaisukykyä ja oma-aloitteisuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, kuitenkin esimiehen ja tiimin tuella
  • Ammattimainen ote ja tinkimättömän hyvät vuorovaikutustaidot erilaisten sidosryhmien kanssa asioidessasi ovat ehdoton edellytys tämän tehtävän tuloksekkaalle hoitamiselle

 

Tietokeskus tarjoaa Palveluasiantuntijalle:

  • Vaativia ja mielekkäitä työtehtäviä, asiantuntevia kollegoita ja oman asiantuntijuutesi kehittämistä
  • Laadukkaat palvelut – Meiltä löytyvät jatkuvasti kehittyvät teknologiat, sertifioidut asiantuntijat ja virtaustehokas palveluntuotanto
  • Asiakaslähtöistä toimintakulttuuria – Ymmärrämme asiakkaidemme liiketoimintaa ja siksi kykenemme aina tarjoamaan tuottavampia ja tehokkaampia ratkaisuja
  • Omaleimaisuutta ja uusia, rohkeitakin ratkaisuja – Kehitymme jatkuvasti ja vastaamme ketterästi markkinan muutoksiin
  • Panostusta hyvinvointiisi – Tarjoamme laajat työterveyspalvelut sekä liikunta- ja kulttuuriedut
  • Joustavuutta ja luottamusta – Sinulla on paljon vaikutusvaltaa omien työpäiviesi suunnittelussa. Etätyöt tai konttorityöt onnistuvat tilanteen ja fiiliksesi mukaan
  • Huippuluokkaista esimiestyötä

 

Toimipisteesi tässä tehtävässä on Tampere tai Turku, Tietokeskus-kollegoita sinulla on lisäksi mm. Oulussa, Helsingissä, Salossa ja Porissa. Vierailet myös asiakkaittemme luona.

Hakemuksen pääset jättämään hakujärjestelmämme kautta. Pyrimme tehtävän nopeaan täyttämiseen, joten haastatteluja suoritetaan hakuajan kuluessa, ja sopivan henkilön löytyessä haku voidaan päättää suunniteltua aiemmin. Haku päättyy kuitenkin viimeistään tiistaina 12.10.

Lisätietoja tehtävästä antaa Krista Broström p. 0405298573, parhaiten tavoitettavissa 1.10. klo 12-13 ja 4.10. klo 16-17 krista.brostrom@tietokeskus.fi