Tietokeskus on suomalainen ICT-alan yritys, joka tarjoaa kattavat perustietotekniikan palvelut, ratkaisut ja IT-laitteet asiakkailleen valtakunnallisesti. Asiakkaitamme ovat sekä Suomessa toimivat yritykset että suuret julkishallinnon organisaatiot. Missiomme on tuottaa asiakkaillemme iloa ja menestystä tietotekniikasta!

 

IT-asiantuntija, Palvelupiste

Palvelupisteessä sijaitsevat Tietokeskuksen nopean toiminnan joukot! Palvelupisteemme ottaa vastaan kaikki Tietokeskukseen tulevat tuki- ja palvelupyynnöt. Palvelupiste myös toteuttaa kaikki määräajassa suoritettavat asiakkaiden työpyynnöt sekä dokumentoi mahdollisimman tarkasti kaikki erityisasiantuntijoille siirrettävät jatkoselvittelyä vaativat ongelmat.

Lähes kaikki Palvelupisteessä käsiteltävät tuki- ja palvelupyynnöt tulevat tiedoksi puhelimitse, joten puhelintyö on tehtävässä keskeisessä roolissa. Työ sisältää kuitenkin myös paljon tietoteknistä asiantuntemusta vaativia tehtäviä, joten hakijalta odotetaan IT-alan koulutusta tai riittävää työkokemusta vaadituista osaamisalueista. Tämä tehtävä vaatii läsnäoloa toimistolla, joskin satunnaiset etätyöt onnistuvat esimiehen kanssa erikseen sovitusti. Tehtävä sijaitsee Turussa.

 

Tehtävän keskeinen sisältö:

  • Asiakkaiden palvelupyyntöjen määrittely ja käsittely puhelimitse
  • Nopean tilannearvion suorittaminen asiakkaan antamien tietojen pohjalta
  • Määräajassa ratkaistavien tietoteknisten työpyyntöjen toteuttaminen
  • Tukipyyntöjen täsmällinen ja informatiivinen dokumentointi annettujen ohjeiden mukaisesti

 

Palvelupisteessämme olet keskeisessä roolissa tuottamassa asiakkaalle parasta mahdollista palvelua, joten tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Hyviä asiakaspalvelutaitoja. Olet asiakkaan ensimmäinen kontakti sekä hyvinä että huonoina päivinäsi. Olet asiakkaan ensimmäinen kontakti myös sellaisissa asioissa, jotka ovat hänelle stressaavia.
  • Tier 1-tason tietoteknisiä etätukivalmiuksia.
  • Hallitset Windows Azure AD:n ja DHCP:n käytön.
  • Soveltuvaa koulutusta tai aiempaa työkokemusta.
  • Valmiuksia nopean tilannearvion suorittamiseen.
  • Valmiuksia puhelintyöhön.
  • Paineensietokykyä määrällisten, ajallisten ja laadullisten odotusten suhteen
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja myös talon sisäisissä yhteistyöverkostoissa
  • Suomen- ja englannin kielen taitoa.
  • Please note that spoken and written Finnish language skills are essential work requirements

 

Työskentely Tietokeskuksessa tarkoittaa:

  • Vaativia ja mielekkäitä työtehtäviä. Osaamisesi kehittyy jatkuvasti tekemällä, opiskelemalla ja sertifioitumalla
  • Valmentavaa esimiestyötä. Esimies auttaa sinua rakentamaan omaa urapolkuasi Tietokeskuksessa
  • Laajoja työterveyspalveluita sekä liikunta- ja kulttuurietuja
  • Tukenasi on yli 300 osaavaa ammattilaista, joten et jää koskaan yksin ongelmatilanteissa
  • Olemme kotimainen yritys, jossa päätöksenteko tapahtuu matalalla hierarkialla

 

Tehtävä täytetään heti sopivan hakijan löytyessä. Haethan tehtävää kuitenkin viimeistään 31.1.2022.

Tehtävää koskeviin kysymyksiin vastaa Sami Halinen: sami.halinen@tietokeskus.fi, p. 0504801427. Sami on parhaiten tavoitettavissa keskiviikkona 19.1. klo 8-9 sekä tiistaina 25.1. klo 10-11.