Tietokeskus on suomalainen ICT-alan yritys, joka tarjoaa kattavat perustietotekniikan palvelut, ratkaisut ja IT-laitteet asiakkailleen valtakunnallisesti. Asiakkaitamme ovat sekä Suomessa toimivat yritykset että suuret julkishallinnon organisaatiot. Missiomme on tuottaa asiakkaillemme iloa ja menestystä tietotekniikasta!

IT-asiantuntija, Palvelupiste

Palvelupisteessä sijaitsevat Tietokeskuksen nopean toiminnan joukot! Palvelupisteemme ottaa vastaan kaikki Tietokeskukseen tulevat tuki- ja palvelupyynnöt. Palvelupiste myös toteuttaa kaikki määräajassa suoritettavat asiakkaiden työpyynnöt sekä dokumentoi mahdollisimman tarkasti kaikki erityisasiantuntijoille siirrettävät jatkoselvittelyä vaativat ongelmat.

Lähes kaikki Palvelupisteessä käsiteltävät tuki- ja palvelupyynnöt tulevat tiedoksi puhelimitse, joten puhelintyö on tehtävässä keskeisessä roolissa. Työ sisältää kuitenkin myös paljon tietoteknistä asiantuntemusta vaativia tehtäviä, joten hakijalta odotetaan IT-alan koulutusta tai riittävää työkokemusta vaadituista osaamisalueista. Tämä tehtävä vaatii läsnäoloa toimistolla, joskin satunnaiset etätyöt onnistuvat esimiehen kanssa erikseen sovitusti. Tehtävä sijaitsee Turussa.

Tehtävän keskeinen sisältö:

  • Asiakkaiden palvelupyyntöjen määrittely ja käsittely puhelimitse
  • Nopean tilannearvion suorittaminen asiakkaan antamien tietojen pohjalta
  • Määräajassa ratkaistavien tietoteknisten työpyyntöjen toteuttaminen
  • Tukipyyntöjen täsmällinen ja informatiivinen dokumentointi annettujen ohjeiden mukaisesti

Palvelupisteessämme olet keskeisessä roolissa tuottamassa asiakkaalle parasta mahdollista palvelua, joten tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Hyviä asiakaspalvelutaitoja. Olet asiakkaan ensimmäinen kontakti sekä hyvinä että huonoina päivinäsi. Olet asiakkaan ensimmäinen kontakti myös sellaisissa asioissa, jotka ovat hänelle stressaavia.
  • Tier 1-tason tietoteknisiä etätukivalmiuksia.
  • Hallitset Windows Azure AD:n ja DHCP:n käytön.
  • Soveltuvaa koulutusta tai aiempaa työkokemusta.
  • Valmiuksia nopean tilannearvion suorittamiseen.
  • Valmiuksia puhelintyöhön.
  • Paineensietokykyä määrällisten, ajallisten ja laadullisten odotusten suhteen
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja myös talon sisäisissä yhteistyöverkostoissa
  • Suomen- ja englannin kielen taitoa

Työskentely Tietokeskuksessa tarkoittaa:

  • Vaativia ja mielekkäitä työtehtäviä. Osaamisesi kehittyy jatkuvasti tekemällä, opiskelemalla ja sertifioitumalla
  • Valmentavaa esimiestyötä. Esimies auttaa sinua rakentamaan omaa urapolkuasi Tietokeskuksessa
  • Laajoja työterveyspalveluita sekä liikunta- ja kulttuurietuja
  • Tukenasi on yli 300 osaavaa ammattilaista, joten et jää koskaan yksin ongelmatilanteissa
  • Olemme kotimainen yritys, jossa päätöksenteko tapahtuu matalalla hierarkialla

 

Haethan tehtävää viimeistään 14.10.! Aloitamme haastattelut hakuajalla, joten tehtävä voidaan täyttää ennen hakuajan päättymistä.

Tehtävää koskeviin kysymyksiin vastaa Palvelupisteen esihenkilö Ville Karvanen p. 0409401035, ville.karvanen@tietokeskus.fi. Ville on puhelimitse parhaiten tavoitettavissa keskiviikkona 29.9. klo 9-10, tiistaina 4.10. klo 15-16 ja maanantaina 11.10. klo 9-10.