Tietokeskus on kokoaan suurempi suomalainen ICT-alan yritys, joka tarjoaa kattavat perustietotekniikan palvelut, ratkaisut ja IT-laitteet asiakkailleen valtakunnallisesti. Asiakkaitamme ovat sekä Suomessa toimivat yritykset että suuret julkishallinnon organisaatiot. Palvelemme paikallisesti – samalla tukenasi ovat organisaatiomme kaikki 300 osaajaa ympäri Suomen. Missiomme on tuottaa asiakkaillemme iloa ja menestystä tietotekniikasta!

Käytöntuen asiantuntijoita Jyväskylään

 

Tässä tehtävässä toimit osana Käyttäjäpalvelut-tiimiä, joka tarjoaa Tier 2 -tason etä- ja lähitukipalveluita. Pääosa tukipyynnöistä ratkaistaan etänä, mutta työtä tehdään säännöllisesti myös asiakkaan tiloissa. Päivittäisessä työssäsi vastaat asiakkaiden IT-ympäristöistä ja huolehdit loppukäyttäjien tukipalveluista, suoritat laiteasennuksia sekä osallistut tarvittaessa asiakasprojekteihin. Varmistat hyvän asiakaskokemuksen toimimalla asiantuntevasti, iloisesti ja hyvällä palveluasenteella.

Tietokeskuksella toimit osana asiakastiimiä, mutta teet työtäsi itsenäisesti ja omatoimisesti asiantuntevien ja mukavien kollegojesi tuella. Työ tarjoaa mahdollisuuksia jatkuvaan kehittymiseen yhä haastavampien tehtävien parissa. Valmentavat esimiehemme auttavat sinua kehittämään osaamistasi sekä löytämään uusia urapolkuja ja etenemismahdollisuuksia talon sisällä.

 

Käyttäjäpalveluiden asiantuntijana:

  • Ratkot tiimin tikettejä omatoimisesti - ensisijaisesti etätyökaluja hyödyntäen, mutta tarpeen vaatiessa myös lähityönä
  • Viestit asiakkaalle työn edistymisestä
  • Tuotat ohjeistuksen mukaista asiakasdokumentaatiota omalta vastuualueeltasi
  • Kirjaat, priorisoit ja ratkaiset palvelupyyntöjä
  • Ylläpidät ja hallinnoit käyttöoikeuksia
  • Hallinnoit asiakkaan työvälineitä (työasemat, mobiililaitteet ja räätälöidyt sovellukset)

Näitä valmiuksia toivomme sinulta:

  • Useamman vuoden kokemusta IT-tuesta ja ylläpidosta
  • Valmiuksia suorittaa itsenäisesti ja oma-aloitteisesti perustasoa vaativampia IT-tuen asiantuntijatehtäviä
  • Valmiuksia kartoittaa ja dokumentoida uusia asiakasympäristöjä itsenäisesti, mutta kuitenkin Tietokeskuksen tai asiakasorganisaatiomme asiantuntijoiden tuella
  • Kokemusta Windows-työasemaympäristöistä ja Azuresta
  • Kykyä tehdä vianmääritystä puhelimitse
  • Kokemusta moniasiakasympäristössä toimisesta
  • Vahvaa ongelmanratkaisukykyä ja ammattimaista palveluasennetta
  • Erinomaisia kirjallisia ja suullisia vuorovaikutustaitoja sekä suomeksi että englanniksi
  • Please note that spoken and written Finnish language skills are essential work requirements
  • Ajokortti on tehtävässä välttämätön

 

Tulevat työkaverisi listasivat muutamia asioita, joiden vuoksi he nauttivat työstään:

  • Hyvä ja tiivis porukka, johon on helppo tulla mukaan, ja jossa jokainen auttaa muita mielellään!
  • Mahdollisuus itse aikatauluttaa omat työnsä
  • Erittäin joustavat etätyökäytännöt ovat iso plussa, jonka vuoksi vapaa-aikaa ei jatkuvasti kulu kodin ja työpaikan välillä reissaamiseen. Myös liukuva työaika tuo hyvää joustoa työn ja muun elämän yhteensovittamisen tarpeisiin
  • Työssä on hyvä tasapaino – Lähitukitehtävät mahdollistavat toiminnallisempaa tekemistä ja sosiaalisen vuorovaikutuksen, haastavampia etätukitehtäviä taas voi tarpeen mukaan joko pohtia omassa rauhassaan tai tarvittaessa kilauttaa kaverille
  • Monipuolinen työ antaa laajan asiantuntemuksen, jonka kautta voi myös pohtia mieluisinta suuntaa yhä vaativampiin asiantuntijatehtäviin. Tietokeskus tukee monin tavoin myös oman osaamisen kehittämistä

 

Työskentely Tietokeskuksessa tarkoittaa kaikkea tätä:

  • Vaativia ja mielekkäitä työtehtäviä. Osaamisesi kehittyy jatkuvasti tekemällä, opiskelemalla ja sertifioitumalla
  • Laajat työterveyspalvelut sekä liikunta- ja kulttuuriedut
  • Tukenasi on yli 300 osaavaa ammattilaista, joten et jää koskaan yksin ongelmatilanteissa
  • Olemme kotimainen yritys, jossa päätöksenteko tapahtuu matalalla hierarkialla

 

Lisätietoja antaa Aki Lappalainen p. 0444182324, aki.lappalainen@tietokeskus.fi
Aki on parhaiten puhelimitse tavoitettavissa keskiviikkoisin ja torstaisin klo 14-15.

Haethan tehtävää hakujärjestelmämme kautta viimeistään 7.11. Haastattelemme hakijoita jo hakuajan kestäessä.