Meillä on paikka sinulle, osaava ja varmaotteinen Incident Specialist!

Incident Specialistina vastuualueenasi on tiimisi työn sujuvuus ja työjonon hallinta sekä palvelupyyntöjen läpivienti sovittujen vasteaikojen puitteissa (SLA). Tehtävän tarkempi sisältö on asiantuntijatyötä, jossa luokittelet ja jaat palvelupyyntöjä teknisille erityisosaajille sekä teet pienimuotoista laite- ja palvelutilausten toimituskoordinointia. Työhön sisältyy toisinaan myös vakiomuotoista häiriöviestintää, mutta suuremmassa roolissa on yhteistyö oman teknisen lähitiimisi kanssa.

Tehtävän ytimessä ovat prosessin tarkkuus ja sujuvuus sekä töiden tunnistaminen ja niiden tehokas hallinnointi. Työ vaatii loogista päättelykykyä ja yleistason ymmärrystä erilaisten ongelmatilanteiden priorisoinnista ja luokittelusta, sillä Incident Specialistin vastuulla on tunnistaa ja selvittää, minkälaista osaamista palvelupyynnössä mainittu IT-ongelmatilanne vaatii. Ideaalihakijaltamme löytyykin jo hieman kokemusta tavoitteellisten ja sujuvien IT-palveluprosessien mukaisesta työskentelystä.

Etsimämme Incident Specialist on tarkka, taitava priorisoimaan ja pitää langat varmassa otteessaan. Tärkeimpiä ominaisuuksiasi ovat kyky pysyä jatkuvasti tilanteen päällä ja kyky luokitella ja priorisoida asioita. Työskentelet mielelläsi myös määrämuotoisesti, sillä työssä on toistuvuutta. Työssä ei edellytetä teknistä syväosaamista eikä verbaaliakrobatiaa, mutta hyvät yhteistyötaidot ja help desk -tausta antavat työhön hyvät valmiudet. Voit olla myös IT-urasi alussa oleva henkilö, jolla on halua kehittyä tulevaisuuden grand masteriksi!

Havaintojemme mukaan työssä viihtyy erityisen hyvin henkilö, joka nauttii loogisesta päättelystä sekä siitä, että kokonaisuuden hallinta on hänen vastuullaan. Tiimisi on asiantunteva ja yhteishenki on loistava! Apua saat varmasti ja pääset osaksi todella mukavaa, matalahierarkkista ja rento työyhteisöä. Työnantajana Tietokeskus on joustava ja tiimi työskentelee hybridimallilla. Tämä tehtävä sijoittuu Turkuun.

 

Keskeisimpiä työtehtäviäsi ovat:

  • Priorisoit, käsittelet ja valitset oikeat toteuttajat sähköisille tuki- ja palvelupyynnöille, asiakaskohtaisten SLA-aikojen puitteissa
  • Tunnistat ja luokittelet työt – poimit esimerkiksi muutostyöt tikettijonosta
  • Koordinoit työtä yrityksemme oman henkilökunnan ja alihankkijoidemme kanssa
  • Osallistut häiriötiedottamiseen ja viestit työn edistymisestä asiakkaillemme

 

Menestyt tehtävässä varmimmin, mikäli sinulta löytyvät seuraavat valmiudet:

  • Kokemus prosessimuotoisesta työskentelystä
  • Ymmärrys perus IT-infran ylläpitoon liittyvistä tehtävistä
  • Kyky priorisoida itsenäisesti
  • Tarkkuus ja paineensietokyky
  • Valmius IT-järjestelmien käyttämiseen
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito
  • Viestintä-, vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot
  • Ymmärrys häiriötiedottamisen käytännöistä

 

Tietokeskus työpaikkana:

  • Kollegasi ovat asiantuntevia ja palvelumme huippulaatua – Meiltä löytyvät jatkuvasti kehittyvät teknologiat, sertifioidut asiantuntijat ja virtaustehokas palveluntuotanto
  • Toimintakulttuurimme on asiakaslähtöinen – Ymmärrämme asiakkaidemme liiketoimintaa ja siksi kykenemme aina tarjoamaan tuottavampia ja tehokkaampia ratkaisuja
  • Panostamme henkilöstömme osaamiseen ja olemme asiakkaamme osaavin kaveri kaupungissa
  • Hyvinvointisi on meille tärkeää – Tarjoamme laajat työterveyspalvelut sekä liikunta- ja kulttuuriedut
  • Olemme kotimainen yritys, jossa päätöksenteko tapahtuu matalalla hierarkialla ja jonka verot maksetaan Suomeen

 

Kiinnostuitko Incident Specialistin tehtävästä?

Jätäthän siinä tapauksessa hakemuksesi rekrytointijärjestelmämme kautta viimeistään 17.3.2022. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja oikean tyypin osuessa kohdalle, etenemme jo ennen hakuajan päättymistä.

Lisätietoja tehtävästä antaa tiimin esihenkilö Antti Junno: antti.junno@tietokeskus.fi, p. 0456577708. Antti on puhelimitse varmimmin tavoitettavissa keskiviikkona 2.3. ja torstaina 3.3. klo 14-15 sekä tiistaina 15.3. ja keskiviikkona 16.3. klo 9-10.