Käyttäjäpalveluissamme on avoin paikka tehokkaalle käytöntuen asiantuntijalle! Tehtävässäsi vastaat asiakkaidemme IT-ympäristöistä ja loppukäyttäjien tuesta. Ratkot ongelmia usein etänä, mutta tarvittaessa hyppäät autoon ja ajat katsomaan asiakkaan tilannetta paikan päälle.

Ainakin aluksi työsi keskittyy erityisesti Kannuksessa ja Haapajärvellä sijaitsevaan asiakkuuteemme, joten sinulla tulisi olla työpäiviesi puitteissa valmius liikkua lähitukitehtävissä näiden paikkakuntien välillä lyhyelläkin varoitusajalla. Suuri osa työstä tehdään etätyönä, jolloin voit työskennellä esimerkiksi Oulun toimistollamme tai halutessasi myös kotoa käsin.

Käyttäjäpalveluissa olet keskeisessä roolissa tuottamassa asiakkaallemme parasta mahdollista palvelua! Työn sisältö on pääasiassa 2-tason etä- ja lähituen tehtäviä. Työssä on mahdollisuus jatkuvaan kehittymiseen yhä haastavampien tehtävien parissa.

Käyttäjäpalvelujen asiantuntijapalvelutehtävässä:

  • Ratkot tiimin tikettejä omatoimisesti ja ensisijaisesti etätyökaluja hyödyntäen
  • Pidät asiakkaan ajan tasalla työn edistymisestä
  • Tuotat ohjeistuksen mukaista asiakasdokumentaatiota vastuualueeltasi
  • Kirjaat, priorisoit ja ratkaiset palvelupyyntöjä
  • Ylläpidät ja hallinnoit käyttöoikeuksia
  • Hallinnoit asiakkaan työvälineitä (työasemat, mobiililaitteet ja räätälöidyt sovellukset)
  • Ylläpidät asset-, konfiguraatio- ja ratkaisutietokantaa
  • Toteutat vakiomuutoksia

Edellytämme sinulta:

  • Muutaman vuoden kokemusta IT-tuesta ja ylläpidosta
  • Valmiuksia suorittaa itsenäisesti perustasoa vaativampia IT tuki- ja asiantuntijatehtäviä.
  • Valmiuksia kartoittaa ja dokumentoida uusia asiakasympäristöjä itsenäisesti, mutta kuitenkin Tietokeskuksen tai asiakasorganisaatiomme asiantuntijoiden tuella
  • Kykyä viedä itsenäisesti ja oma-aloitteisesti loppuun haastavatkin työpyynnöt, joihin tarvittaessa kuitenkin saat tukea ja apua tiimiltäsi
  • Kokemusta Windows työasemaympäristöistä ja Azuresta
  • Konesali- ja verkkoratkaisujen perustuntemusta
  • Kykyä tehdä vianmääritystä puhelimitse
  • Kokemusta moniasiakasympäristössä toimisesta
  • Vahvaa ongelmanratkaisukykyä ja ammattimaista palveluasennetta
  • Kiinnostusta asiakkaan tuotantojärjestelmiä kohtaan
  • Erinomaisia kirjallisia ja suullisia vuorovaikutustaitoja sekä suomeksi että englanniksi
  • Ajokortti on tehtävässä välttämätön

Tietokeskus työnantajana:

  • Panostamme henkilöstömme osaamiseen ja olemme asiakkaamme osaavin kaveri kaupungissa!
  • Kollegasi ovat asiantuntevia ja palvelumme huippulaatua – Meiltä löytyvät jatkuvasti kehittyvät teknologiat, sertifioidut asiantuntijat ja virtaustehokas palveluntuotanto
  • Toimintakulttuurimme on asiakaslähtöinen – Ymmärrämme asiakkaidemme liiketoimintaa ja siksi kykenemme aina tarjoamaan tuottavampia ja tehokkaampia ratkaisuja
  • Panostamme hyvinvointiisi – Tarjoamme laajat työterveyspalvelut sekä liikunta- ja kulttuuriedut
  • Olemme joustavia – työaika liukuu ja voit tehdä etätöitä tehtäväsi mahdollistamissa rajoissa
  • Olemme kotimainen yritys, jossa päätöksenteko tapahtuu matalalla hierarkialla
  • Työyhteisönä pyrimme olemaan hauska, omaleimainen, tasa-arvoinen, rohkea ja avulias

Pyrimme täyttämään tehtävän mahdollisimman nopeasti, mutta haethan tehtävää viimeistään 21.2. mennessä. Lisätietoja antaa Aki Lappalainen, aki.lappalainen@tietokeskus.fi, p. 0444182324