Paikallinen moniosaajasi aina lähellä

Lähituki täydentää käyttäjätukea ratkaisemalla ripeästi paikan päällä ne tukipyynnöt, joita käyttäjätuki ei voi ratkaista puhelimessa tai etävälinein. Näissä tilanteissa käyttäjätukemme sopii loppukäyttäjän kanssa hänelle sopivan ajan ratkaista asia paikan päällä.

Palvelun edut yrityksille:

  • Paikallinen osaaminen takaa nopean vasteajan
  • Ei määräaikaisia palvelusopimuksia
  • Korkea loppukäyttäjien tyytyväisyys (NPS 73, 02/2019)

Suomen ammattimaisin ja osaavin lähituki on saatavilla monipuolisilla palveluajoilla ja hinnoitteluvaihtoehdoilla, ilman määräaikaista sopimusta osana käyttäjätukipalvelua.

Luotettavaa palvelua käyttäjien ehdoilla

Raportoimme kaikki lähituen tapahtumat ratkaisuineen asiakkaillemme. Käyttäjien tyytyväisyys ohjaa kaikkea toimintaamme ja mittaamme jatkuvasti lähitukemme palvelutasoa varmistaaksemme parhaan mahdollisen palvelun ja asiakastyytyväisyyden.

Kiinnostuitko lähitukipalveluista?

Jätä yhteystietosi tähän, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian.

Ari Kaikkonen Asiakkuusjohtaja 050 385 4217 ari.kaikkonen@tietokeskus.fi