Lähituki täydentää käyttäjätukipalveluita ratkaisemalla työntekijöidensi tukipyynnöt paikan päällä silloin, kun se ei etänä onnistu. Tietokeskus toimii Suomessa usealla paikkakunnalla ja tarvittava osaaminen on aina lähellä.

 

Millainen on Tietokeskuksen IT-lähituki? 🙋🏼‍♂️

  • Lähitukemme on oikeasti lähellä: toimimme usealla paikkakunnalla ympäri Suomen
  • Paikallinen osaaminen takaa nopean vasteajan
  • Ei määräaikaisia palvelusopimuksia tai hankalaa hinnoittelua, vaan selkeät kiinteähintaiset palvelut
  • Loppukäyttäjät pitävät palvelustamme kovasti (NPS 73, Q1/2020)

 

Lähituen palvelutasot ja hinnoittelu

Lähituki on saatavilla osana Tietokeskuksen käyttäjätukipalvelua, ilman sitoutumista määräaikaisiin sopimuksiin.

Lähituki Pronssi

  • Edellyttää voimassa olevaa Käyttäjätuki Pronssi -palvelua.
  • Veloitus 89 € / tunti, laskutetaan kuukausittain toteutuneen mukaan.
  • Aloitamme ratkaisun viimeistään viiden arkipäivän sisällä tai sovitusti palveluiden priorisoinnin mukaan.

Lähituki Hopea

  • Edellyttää voimassa olevaa Käyttäjätuki Hopea -palvelua
  • Veloitus 78 € / tunti, laskutetaan kuukausittain toteutuneen mukaan
  • Aloitamme ratkaisun viimeistään kolmen arkipäivän sisällä tai sovitusti palveluiden priorisoinnin mukaan.

Lähituki Kulta

  • Edellyttää Käyttäjätuki Kulta -palvelua.
  • Lähituki kuuluu Käyttäjätuki Kulta -palvelun hintaan ilman erillistä tuntiveloitusta.
  • Edellyttää vakioitua työasemaympäristöä.
  • Otamme tukipyynnön työn alle viimeistään seuraavana arkipäivänä tai sovitusti palveluiden priorisoinnin mukaan.

Kaikissa lähituen palvelutasoissa veloitetaan lisäksi matkakulut 1 € / kilometri toteutuneen mukaan. Matka-ajasta ei laskuteta palvelutason mukaista työtuntiveloitusta. Kaikki hinnat alv. 0 %.

 

Lähitukipiste yrityksesi omiin tiloihin tuo IT-tuen vielä lähemmäs

Jos työtekijäsi tarvitsevat apua paikan päällä säännöllisesti tai vaikkapa vain hetkellisesti muutostilanteessa, voimme virittää yrityksesi tiloihin lähitukipisteen. Asiantuntijamme päivystää pisteellä sovittuna aikana. Työntekijäsi saavat apua ongelmatilanteisiin nopeasti sekä opastusta laitteiden ja softien käyttöön.

Lähitukipiste voi olla jatkuvaa toimintaa, tai se voidaan perustaa väliaikaiseksi esimerkiksi toimitilojen muuton tai uusien laitteiden käyttöönoton ajaksi.

 

Millaiselle yritykselle Tietokeskuksen IT-tukipalvelut sopivat parhaiten?

Olet yritys, jolla on joitain kymmeniä tai satoja työntekijöitä.

✅ Haluat, että käyttäjäsi tavoittavat IT-tuen helposti ja saavat apua jo ensimmäisellä yhteydenotolla.

✅ Et halua sitoutua määräaikaisiin sopimuksiin.

✅ Haluat, että IT-palvelusi toimitetaan selkeällä hinnoittelulla, ilman yllätyksiä.

Kiinnostuitko lähitukipalveluista?

Jätä yhteystietosi tähän, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian.

Jari Kinnunen Liiketoiminnan kehityspäällikkö 040 754 9903 jari.kinnunen@tietokeskus.fi

Tietokeskuksen uusi verkkokauppa on avattu

Laaja valikoima IT-laitteita ja tarvikkeita yrityksille

Siirry verkkokauppaan