Paikallinen moniosaajasi aina lähellä

Lähituki täydentää käyttäjätukeamme ratkaisemalla ripeästi paikan päällä ne tukipyynnöt, joita käyttäjätuki ei pysty ratkaisemaan puhelimitse tai etävälinein. Näissä tilanteissa käyttäjätukemme priorisoi tukipyynnön yhdessä sovitun toimintamallin mukaisesti ja sopii loppukäyttäjän kanssa hänelle sopivan ajan ratkaista asia paikan päällä. Tietokeskuksen lähituki voi sisältää myös laitehuollon, jolloin käyttäjätuki lähettää huoltovaltuutetun lähitukihenkilön toimipisteellesi nopeuttaen ongelmanratkaisua.

Luotettavaa palvelua käyttäjien ehdoilla

Raportoimme aina kaikki lähituen tapahtumat ratkaisuineen asiakkaillemme samalla työnohjausjärjestelmällä kuin käyttäjätukemme. Järjestelmä tehostaa prosesseja ja tuottaa kattavat raportit palvelutapahtumista. Käyttäjien tyytyväisyys ohjaa kaikkea toimintaamme ja mittaamme jatkuvasti lähitukemme palvelutasoa varmistaaksemme parhaan mahdollisen palvelun ja asiakastyytyväisyyden.

Suomen ammattimaisin ja osaavin lähituki on saatavilla monipuolisilla palveluajoilla ja hinnoitteluvaihtoehdoilla, ilman määräaikaista sopimusta osana käyttäjätukipalvelua.

Kiinnostuitko lähitukipalveluista?

Jätä yhteystietosi tähän, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian.

Ari Kaikkonen Asiakkuusjohtaja 050 385 4217 ari.kaikkonen@tietokeskus.fi