Sovellusalustapalvelu on laajennus palvelinten valvonta- ja hallintapalveluumme. Otamme vastuun myös palvelun kohteena olevasta sovellusalustasta (IIS), tietokannasta (SQL) tai räätälöidystä liiketoimintajärjestelmästä (esim. ERP tai BI), jolle suoritamme myös herätteen-, häiriön- ja ongelmanhallintaa sekä muutoksia.
Hallittu ja tehokas käyttöönotto
Sovellusalustapalvelun käyttöönotto edellyttää aina sopimista ja yhteistyötä asiakkaan sekä nykyisen palvelutoimittajan ja/tai sovellustoimittajan kanssa. Käyttöönottoprojektin yhteydessä teemme vastuunjakotaulukon, jossa kuvaamme selkeästi toimittajan, asiakkaan ja mahdollisen kolmannen osapuolen vastuut.
Tukipalvelut käden ulottuvilla
Sovellusalustapalvelun tuotteet ja palvelut kuuluvat automaattisesti käyttäjätukemme piirin. Siirrämme tykipyynnöt tarvittaessa 3. osapuolelle, kuten Microsoftille, Oraclelle tai sovellustoimittajalle häiriön selvittämistä varten. Raportoimme aina tukitapahtumat kattavasti asiakkaalle ratkaisuineen. Lisäksi tarjoamme myös edistyneen takaisinsoittopalvelun: käyttäjä saa valita itselleen sopivan ajan, jolloin asiantuntijamme on yhteydessä.
Kiinnostuitko sovellusalustapalveluista?
Jätä yhteystietosi tähän, niin keskustellaan aiheesta lisää.




