Kaikki lähtee asiakkaasta

Uuden toimitilakonseptin suunnittelu lähti liikkeelle monipaikkakuntaisesta toimintatavastamme palvella asiakkaita. Saumaton, nopea ja asiantunteva palvelu oli tärkeimpänä ohjenuorana uusien tilojen suunnittelutyössä.

Blogi

Miten pilvipalveluiden käyttöönotto onnistuu?

Pilveen siirtyvällä organisaatiolla tulee olla halu kehittää enemmän omaa viestintäänsä ja yhteistyötä kuin tekniikkaa. Osaava kumppani opastaa asiakasta uusien työtapojen luomisessa koko siirtymän ajan.

Blogi

Myyn omalla tyylilläni

Onnistuminen myyjän työssä vaatii intohimoa myyntityöhön, ihmistuntemusta, sopivaa sinnikkyyttä ja halua auttaa asiakkaita. Saan ajatusten kopittelusta kollegoiden kanssa lisää energiaa asiakaskäynneille. Tärkeää minulle on myös se, että työssä pääsee kehittymään jatkuvasti.

Blogi

Myyntiä ei voi johtaa

Kaikki myyntiä pitkään tehneet tietävät, että myyntiä ei voi oikeasti johtaa. Siksi purin hierarkioita ja panostin myyjien työtä parhaiten tukevan uuden organisaatiorakenteen luomiseen. Meillä ei johdeta myyntiä, vaan sitä valmennetaan.

Blogi

Miksi pilvipalveluista ei saada täyttä hyötyä irti?

Valtaosalla O365-käyttäjistä on hurja määrä erinomaisia työkaluja käytettävissään, mutta silti he hukkuvat meileihin, data on kateissa, eikä tieto kulje. Tämä pistää miettimään, minne kultareunainen pilvi oikein karkasi?

Blogi