Mitä tarkoittaa myyntilupaus? Onko se pelkkää puhetta, vai laaditaanko myyntikeikan päätteeksi sopimus ja tuotetaan kaikki asiakkaalle luvatut palvelut?
Uuden toimitilakonseptin suunnittelu lähti liikkeelle monipaikkakuntaisesta toimintatavastamme palvella asiakkaita. Saumaton, nopea ja asiantunteva palvelu oli tärkeimpänä ohjenuorana uusien tilojen suunnittelutyössä.
Pilveen siirtyvällä organisaatiolla tulee olla halu kehittää enemmän omaa viestintäänsä ja yhteistyötä kuin tekniikkaa. Osaava kumppani opastaa asiakasta uusien työtapojen luomisessa koko siirtymän ajan.
Kaikki myyntiä pitkään tehneet tietävät, että myyntiä ei voi oikeasti johtaa. Siksi purin hierarkioita ja panostin myyjien työtä parhaiten tukevan uuden organisaatiorakenteen luomiseen. Meillä ei johdeta myyntiä, vaan sitä valmennetaan.
Valtaosalla O365-käyttäjistä on hurja määrä erinomaisia työkaluja käytettävissään, mutta silti he hukkuvat meileihin, data on kateissa, eikä tieto kulje. Tämä pistää miettimään, minne kultareunainen pilvi oikein karkasi?
Tietokoneiden ei tarvitse olla kiinteitä kustannuksia, vaan työntekijöiden määrän mukaan joustava palvelu. Tietokeskus tarjoaa ainutlaatuisen IT-laitteet palveluna -mallin, joka mahdollistaa IT-kulukuurin sekä yrityksen taseen keventämisen.
Jo kymmenettä kertaa järjestetty Tietoiskuseminaari täytti Logomon ICT-alan asiantuntijapuhujilla, tuoteuutuuksilla sekä hyvällä fiiliksellä. Tietokeskuksen uudistunut, yhtiön missiota viestivä brändi-ilme näkyi tapahtumassa – iloa ja menestystä tietotekniikasta!
Valtaosalla suomalaisista organisaatioista on jo Office 365 käytössä, mutta pilvipalveluiden käyttöaste on jäänyt tavattoman pieneksi, eikä niiden hyötyjä saada ulosmitattua. Koulutus auttaa, jotta pilvipalveluiden tehosta saadaan kaikki irti.
Tietokeskuksen järjestämä Tietoiskuseminaari on ICT-alan toimijoiden kohtaamispaikka, josta vieraat saavat mukaansa viimeisintä tietoa ja tuoreimpia kuulumisia tietotekniikan alalta.