ICT-palveluiden tuottaminen ja ympäristön kehittäminen Marimekolle alkoi vuonna 2008. Kokonaisvaltainen ja globaali kumppanuus kattaa palvelukokonaisuutena yli 400 työasemaa, 70 palvelinta ja 60 WLAN-tukiasemaa Tietokeskuksen konesaleissa sekä Marimekon pääkonttorilla ja myymälöissä Australian itärannikolta aina Yhdysvaltojen länsirannikolle.

Yhteistyö pitää sisällään myös loppukäyttäjäpalvelut (käytön tuki ja lähituki), palvelin- ja pilvipalvelut (kapasiteetti, varmistus, valvonta, ylläpito, Office 365 -hallinta, pilvikonsultointi) sekä verkkopalvelut (WLAN, etätoimipisteiden palomuurit, kahdennettu palomuuri konesalissa). Kaikkiin palvelukokonaisuuksiin tehdään jatkuvaa proaktiivista kehitystä läheisessä yhteistyössä asiakkaan kanssa.

Asiakaskohtainen nimetty tiimi koostuu teknisestä asiantuntijasta, projektipäälliköstä ja palvelupäälliköstä. Heidän tukenaan toimii tarvittaessa koko Tietokeskuksen valtakunnallinen asiantuntijaorganisaatio.

Asiakkuudesta vastaava palvelupäällikkö Kristian Dahlgren: ”Yhteistyö Marimekon kanssa on sujuvaa ja ystävällistä. Marimekon globaali liiketoiminta luo vaatimuksia Tietokeskuksen tarjoamille palveluille. Marimekon ICT-ympäristön kehittämiseen panostetaan vahvasti ja samalla huolehditaan jatkuvien palveluiden laadukkaasta tuottamisesta. Yhteistyö on kumppanuutta”

 

 

Marimekko Oyj

Marimekko on suomalainen designyritys, joka tunnetaan ennen kaikkea omaleimaisista kuvioista ja väreistä. Yhtiön tuotevalikoimaan kuuluu korkealuokkaisia vaatteita, laukkuja ja asusteita sekä kodintavaroita sisustustekstiileistä astioihin.